2014年1月14日 星期二

用普通話教中文會令中文有進步??!

今朝睇到以下呢篇嘢... 有感而發...

美其言用普通話教學... 中文會好d... 其實未又係就曬d大陸人... 唔明點解佢哋嚟香港... 唔係就要盡辦法融入我哋㗎咩... 點解而家只有我哋單方面迎合... 佢哋好似咩都唔洗付出咁... 重多多事實... 唔止一次聽家長講... 仔囡因為唔識聽普通話... 而小一開始中文堂用普通話教... 所以仔囡默書要自己背咗課書先默到... 結果要洗錢比小朋友出去學普通話... 但就唔明... 點解佢哋唔洗錢學廣東話都學唔好... 不求進步之餘... 重變相要同化我哋... 逼我哋陪佢哋講普通話... 當然... 兩文三語識多樣更係好啦... 對於我哋求進步嘅香港人... 又識多樣喇... 但對佢哋... 就係可以學少樣囉... 咁其實令大家差距重越嚟越大添...

我唔係想逼小春要叻到飛天... 但學校老師都會話... 因為班到有同學未識... 所以要教得慢d... 有冇諗過咁會令已經識嗰d小朋友... 覺得課程太淺好悶㗎... 咁明明識嗰d... 又養成冇心機聽書嘅習慣... 唔識嗰d... 又學極都唔明... 重投訴課程太深... 咁就即係累鬥累... 大家都冇進步... 不如硬性規定佢哋要上銜接課程啦...

有好多媽媽都唔支持精英班制... 但對住呢d人... 我寧願贊承囉... 唔同Level夾硬要一齊讀書... 結果... 只係攬炒....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


有冇人以前寫"夜晚" 跟住比人鬧你寫錯,跟住話只有"晚夜"/"晚上"?跟住話你"夜晚"係唔正宗既中文?

我就聽過有咁既事,佢間學校就係大陸人教中文,即係所謂既「普教中」。

粵語文化傳播協會就有篇文章講呢件事,其中一段是咁的
「前人以「不正宗」的「夜晚」入文,例子舉不勝舉,以下按年代先後排:(一)若是夜晚老公不在家時,便掇一個香桌兒出來;(二)夜晚路上有虎,須要小心;(三)只是園裡空,夜晚風冷;(四)初秋的夜晚,星光葉影裡陣陣的小風。

前三例分別出自《水滸傳》第四十五回,《儒林外史》第三十八回和《紅樓夢》第七十五回。今天香港老師認為施耐庵、吳敬梓、曹雪芹用了「不正宗」的中文詞語,或可以辯解說那是「古文」,都來自要扔進茅廁的線裝書,所以今天香港學生絕不可以學。第四例出自老舍的《駱駝祥子》,這部作品在一九三六年發表,大量使用北京口語,被譽為現代白話文小說的經典作品。」

原來「用普通話教中文會令中文有進步」係咁解。當然啦!果陣啲人又唔係清朝點會講滿洲官話(普通話)。

Source:http://www.cantoneseculture.org/page_Poon01/poon20090601WenWeiPo.aspx


沒有留言:

張貼留言