2014年1月17日 星期五

感情日廣

阿Bu呢排番得嚟密咗... 又聖誕又元旦咁... 小春亦同佢感情深咗... 當然... 重有d時候見到我同阿bu玩... 又扮曬bb要玩埋一份... 但佢冇諗過自己咁肥... 係好重嗰囉... 哈哈~~

不過... 隨住阿bu越嚟越大個... 可以互動嘅嘢多咗... 所以兩個有時都一齊玩吓... 只要唔爭玩具時... 小春都幾讓佢嘅...

呢日... 又教阿bu... 哦哦哦啦~~ 每次見小春同佢玩時... 小春都會一面鑑介咁... 就好似... 明明唔係真心想同佢玩... 但又必須氹佢... 知道自己係家姐... 要照顧細佬... 但明明自己都好想人注意... 我明白... 因為... 我都係人家姐囉...

小春嘅問題... 可能比我重多... 因為... 只知媽媽有咗... 但個肚都未超大... 佢冇足夠時間接受將有細佬嘅事實... 重要嗰時小春重向姥姥到住呢... 到阿bu出世... 成3個月都向醫院... 有一日... 媽媽突然抱個bb番屋企... 話係細佬... 所以嘢都要就嚟佢... 成日抱住餵奶... 又真係幾難接受嘅... 哈哈~~ (好似執個b番屋企咁)...

所以... 每當見小春識主動氹阿bu... 錫佢... 照顧佢... 我都好感動... 覺得小春真係大個女好多...


沒有留言:

張貼留言