2014年1月13日 星期一

黃大仙消防局嘉年華

今朝差d比 車車死咗... 雖然係有睇電話... 但過馬路... 我還是有睇車... 冇紅線燈... 冇斑馬線... 見架車轉緊彎... 我過... 點知佢突然加速... 就算已轉彎都繼續踩油... 好彩我冇好似做戲咁呆咗... 但真係好驚... 向後退... 差d坐向地... 好彩馬步夠穩... 冇跌... 但都幾煨...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

佈署咗咁耐... 將所有booking移開曬... 就係為咗參與呢個參觀消防局嘅活動...

點知..........

我一落到去... 周圍都係人... 樣樣都要排隊... 小春更係好想玩個彈彈床啦... 但係排到出門口呢... 陰公... 我嗱嗱聲同佢影咗d紙板公仔先... 不過... 佢都唔係個個肯影... 得我同佢兩個... 有d佢唔夠高影... 我抱得佢又影唔到啦... 好彩之前約咗Michelle... 佢同老公帶埋俊俊去... 見到佢之後... 佢哋即刻指示我哋去咗影電單車先... 之後佢老公就一路幫我哋排... 可以著消防員衫影相嗰條隊... 咁我哋先可以去影吓消防車... 同埋同d消防員影吓相...




 

終於都排到啦... 原來之前一路都冇規管佢哋影相範圍... 同埋影幾耐... 怪唔得之排咁耐啦... 到我哋影先嚟規定只可同公仔影...講真... 著起套衫影幾張就算啦... 最面咁多人排隊... 自己都唔好意思啦吓話... 我哋都係快快手影完... 嘩... 點幾嚟... 影完都3點幾啦... 咩都冇玩過... 即刻走去跳彈床... 人哋已經截咗人啦... 小春... 唉~~ 又喊... 不過就唔係扭計... 只係飲泣啫... 咁夠可憐啦... 睇表演又剩係睇到個尾... 真冇癮... 有考慮下星期再帶小春去尖沙咀睇... 但睇吓佢重有冇興趣先啦...



 一完場... 沙律就打嚟話要去睇醫生... ok啦... 去法國... 順便同小春睇埋啦... 又咁岩臨時有兒科e生...真係好彩呀... 之後又係去沙律屋企啦... 哈哈~~終於向沙律嘅協助下... 錄到呢條片... 話說小春e+成日自言自語... 我哋已經冇乜咁留意佢自己向到講乜... 點知... 有一日... 志雄叫我留意吓佢唱呢首歌好好笑... 原來我哋都不約而同咁留意到... 真係每次見到都笑爆咀... 其實係咁嘅... 就咁睇可能你哋唔覺... 但其實首歌係男女合唱... 佢一人分飾兩角... 重要歌詞突然有句讀白... "This is a brown car"... 佢都有讀埋出嚟嗰到好笑...



搞咗成日... 終於番到屋企... 但點解小春重要咁興奮嘅... 重主動要求要同Ms. Sunshine影相添... 真係冇佢修...






沒有留言:

張貼留言