2014年1月17日 星期五

噪噪噪

首先申利... 我持中立態度... 唔幫爛鬼政府... 只相信有好多香港人會同我一樣覺得好煩...

我覺得e+d香港人真係好奇怪... 日日為咗噪而噪... 市民又噪... 官員又噪... 但係噪嚟噪去... 事情唔見得有解決... 咁即係點呀... 反正解決唔到... 噪吓好過冇呀??

政府:
(1) 各黨有各黨噪... 有時重要掉嘢... 開會10次有9次比人趕出嚟... 就為嗌兩句口號...
(2) 有d人又懶勁... 一陣又幫外傭發聲... 又話幫新移民發聲... 咁我哋d小市民比人恰到上心口... 邊個幫我哋發聲呀...
(3) 大事做唔到... 小事就嗌通天... "成功申請多支紅綠燈"... 都要印橫額...
(4) 為討好阿爺... 搞到香港立立亂... 重搞埋自遊行... 一簽多行... 日日重放成百幾人落嚟攞綜援... 搞到香港蟲重多過人...

市民:
(1) 一畢業就嗌冇錢買樓... 最好不勞而獲... 又唔諗吓係自己唔好命... 你生向圍村未有丁屋分囉... 不過如果你係女人... 未又係豬肉都冇份你食...
(2) d新移民係衰... 成日話香港人歧視佢哋... 如果你哋好好哋... 香港人先冇咁得閒理你哋啦... 通街痾屎痾尿... 打尖霸位... 走水貨... 呃綜援... 雙非嬰... 住院唔找數... 等等等... 數之不盡... 你哋問吓自己覺唔覺得醜哎...
(3) 重9登高未必人人去... 71遊行就當節目... 遊行完重賴死唔走... 一陣又話要佔中又剩... 嚇鬼咩... 咁就解決到問題啦咩... 最終未又係擾民囉...
(4) 人哋申唔申請到電視台... 你哋都噪埋一份... 佢開到你哋有錢分咩... 就為咗多個免費頻道選擇? 咁多千尋土豆網... d嘢睇到你唔訓都睇唔曬... 真正日日向屋企睇電視嘅c9阿婆都未出聲啦...

P.S. 並唔係想做判官... 可能講得唔岩聽... 但生於香港愛香港... 希望做官嘅切實對現政綱承諾... 市民冷靜表達訴求... 共建美好明天...

沒有留言:

張貼留言