2008年4月9日 星期三

唉! 真係...唉!

前晚飲完酒, 尋日攰到仆街, 點知臨收工, 沙律打嚟話豬豬同奧云鬧交, 叫我放工上佢哋屋企, 唉! 都要o家啦! 自己表妹喎, 幾攰都要去啦!


點知上到去, 竟然冇人認門囉! 打極比豬豬又冇人聽, 擔心死人啦! 好彩後未佢都覆番我電話, 佢話佢同嘉儀出咗旺角飲嘢! 我話不如我過去搵佢啦! 佢又話唔好喎! 佢話唔想講嘢, 如果我去到, 佢反而重唔知點好! 跟住就有d想喊咁嘅聲, 唉! 都唔知信唔信佢好, 咁我就打比沙律啦! 沙律又話叫我等埋佢先,唉!都唔知點嘅!


等到沙律嚟,又話要等奧云番嚟喎!唉!呢d咁嘅情況,佢重話要番學校點咗名先,嘩!呢d咩男人嚟o家!飛咗佢啦!我同沙律諗盡辦法,結果打比阿Lo問嘉儀電話,終於證實到佢真係同豬豬一齊啦!出曬口術後,豬豬亦終於決定番嚟!


上到佢哋屋企,我同奧云傾咗好耐,開導吓佢啦!講吓人生道理啦!挑!其實咁廢嘅男人,同佢傾多句都多餘啦!跟住豬豬又同佢入放傾咗陣,最後豬豬都諗住走先,等大家分開幾日諗吓!唔緊要喎,番姥爺屋企囉!我哋幾時都咁歡迎佢嘅!


所以我尋晚雖然好攰,都去咗姥爺屋企訓,當陪吓佢囉!但係今日就變咗好疲囉!今晚一定早d訓先得啦!


沒有留言:

張貼留言