2008年4月12日 星期六

咁都冇事....好嘢!!!

尋晚, 沙律佢哋冇啦啦話食飯! 好! 反正豬豬都話上嚟我屋企訓, 咁我就諗住放工同豬豬出旺角行吓等佢收工啦! 但係後尾佢哋又話尾站銅鑼灣喎! 重要唔知幾點到, 我更係搵Hedy佢哋happy hour啦! 呵呵! 點知飲飲吓, 沙律佢哋又話英傑番咗嚟香港, 要出去飲酒喎! 吓! 唔係下化! 我已經差唔到嗰啦喎! 哈哈! 好彩! 後尾佢哋都話唔去喇! 如果唔係醉硬!


最後我同沙律, Matthew同埋豬豬去咗金雀食飯, 食完飯我同豬豬就番屋企喇! 志雄話叫我記得買啤酒番去喎! 點知慈云山中心兩間7仔都唔開喎! 唔係吓化~~7仔都有休息!!! 原來...係停電囉! 結果要去到老遠先買到! 沿路我同豬豬傾咗好多, 主要係我又唔想比到壓力佢之餘, 又想佢明白, 佢重咁年輕, 又有咁多人支持佢, 佢可以更好, 人唔會冇咗邊個唔得! 大個女啦! 要識得自私, 邊個鍚你都唔會夠自己咁鍚自己o家! 佢話明喎! 我都知佢真係明嘅, 我都信佢識諗, 但係我作為一個表姐, 一個錫佢, 關心佢嘅人, 我都要多口講句囉!


番到屋企, 我哋一齊沖涼, 嘩! 好耐都冇同過佢一齊沖涼啦! 同沙律就多d, 有d好close嘅感覺呀! 好似細個時咁! 沖完涼, 佢向到上網, 志雄話不如唔好上咁耐啦! 比佢鋪地訓, 但係我就話不如一齊訓啦! 張床夠大喎! 點知夜晚, 志雄訓得都幾狂野囉! 比佢訓咗成半張床, 搞到我哋鬼死咁逼! 哈哈!


今朝, 我11點幾就起咗身, 第一就係因為我要去bank啦! 第二就係因為豬豬約咗奧云, 話接佢收工, 跟住傾吓喎! 傾吓都好嘅, 話曬分開咗幾日, 大家都冷靜咗喇! 傾咩都好d啦! 送佢落樓嘅時候, 我同佢講如果有咩就打比我啦! 我今日唔會出街o家, 隨時stand by, 點知佢話唔好啦! 你約人啦! 你望都唔好望我打比你啦! 哈哈哈! 咁又係喎!


成個下午我都囉囉嘍咁, 唔知佢哋點呢! 同沙律兩個係咁幫佢哋計時, 點解重未打嚟呢? 唔知要傾到幾點呢? 好彩! 唔夠4點佢就send咗sms嚟話冇事喇! 咁都放心d!!


沒有留言:

張貼留言