2008年4月1日 星期二

終於都第一日番工啦!!

休息咗2個幾月, 今日終於番新工啦! 嘩! 朝早幾難起身呀! 之前諗住嗰d咩咩要較番生理時鐘, 根本一d用都冇!


番到公司, 介紹曬d同事先得嗰十幾個人, 第一日就認得曬啦! d ext. 又完全唔洗記, 因為得十幾人, 個電話駁線有曬人名, 一按就得喇! 跟住a/c個女仔叫Cecilia, 佢走出黎教我嘢, 第一就係聽電話啦! easy job~~第二就係要訂文具, 咁訂文具呢就要填表fax上headoffice申請啦! 都唔難! 第三就係每日要gen. 番尋日d attendance出黎fax番上headoffice, 再將每個員工d番工放工資料輸入一個excel file, 然後每個月sent番上headoffice一次, 我諗半個鐘乜都搞掂囉! 之後就都係d訂日常用品, 即係唔洗日日做嗰d呢! 然後就冇野做啦!


佢重同我講, 呢到可以msn, 你有冇msn呀? 比個id我add你哎! 嘩! 實在係太好啦! 老鳳msn囉! 哈哈! 岩曬我呀!


到到lunch, 冇人同我食, 事關佢哋大部份人都帶飯o家囉! 唔緊要, 我自己落街食, 重有得傾電話同bee bee添! 落到街~~都唔知食乜, Hedy又約咗同事食飯陪唔到我傾電話, 自己又唔敢亂咁行, 你知啦銅鑼灣好易乃嘢o家嘛! 咁我就落咗sogo底下, 買咗個燒墨魚丸, 一路同Bonnie傾電話一路食嘢囉!


食完lunch上番去, email又check曬, msn d人又剩係係咁問你番新工點呀! 有d無聊! 重要我個位隔離有個類似風水球嗰d嘢向到, 一路聽住d流水聲, 真係好吹眠囉! 好彩a/c個Cecilia同我msn傾計吓, 佢話佢都係岩岩結婚3個月, 去渡蜜月又係去北海道, 係咁吹係咁吹! 哈哈! 都幾開心, 第一日番工就同一個同事咁friend喇! 其他人我諗應該都ok相處到嘅! 話曬佢哋做時裝嘅, 作風都應該輕鬆d!


放工啦! d同事真係一夠鐘就走嗰囉! 見工時佢哋真係冇欺騙我! 話佢哋可以應承我準時收工, 但係我都一定要準時番工囉! 搭車番屋企嗰陣, 我同老公講電話, 即係咁囉~呢份工悠就悠喇! 但係覺得好似有d大材少用咁囉! 即係唔係話自己有咩咁叻, 但係以前你好比心機做完一個project或者report嗰重滿足感, 呢到唔會有囉! 日日番工就係坐向到上網囉! 咁我都明幾多人恨都恨唔到, 我自己都係諗住, 結完婚唔應該再克薄自己先搵扮悠d嘅工啫! e+又咁諗, 真係唔知想點呀! 跟住我老公就話, 如果有兩份工一樣人工, 但係一份做到死, 一份悠到死, 佢唔會選擇要咩成就感滿足感囉! 咁又係嘅!


1 則留言:

  1. 好閒...真係好閒咁喎!!!!!!!
    [版主回覆04/11/2008 15:43:00]Yeah!!!

    回覆刪除