2008年4月18日 星期五

原來攰都可以好過癮!!

大家唔好以為前兩日我向公司又有名星睇又剩, 好似好過癮!! 因為嗰兩日只係for staff同熟客買嘅, 所以人唔會好多, 兩日都係大約7-80人啫! 點知尋日開始就街客都上得嚟! 又登曬廣告咁! 嘩! 尋日嚟咗成558人呀! 今日都有4百幾囉!


本來我個位都冇咩好做o家啦, 就好似d電影, 有個人企向馬路中心, 跟住四圍d人快鏡咁行, 覺得自己好似多餘咁! 咁尋日Rita就話, 不如你攞個牌, 去問吓d比緊錢嘅客, 叫佢哋留番d資料, 下次有優惠可以通知番佢哋, 咁我未好似歡樂小姐咁揸住塊板去問人囉! d同事就笑我話, 唔做呀! 唔做問卷調查呀! 我就又追住佢哋玩話, 小姐唔會阻你好耐o家咋咁囉! 哈哈! 都幾好笑! 不過就企到好攰囉!


今日, 佢哋就提議, 哎! 不如Peggy你都著件衫出嚟做人肉公仔啦! 因為佢哋幾個Sales都係咁, 而d客見到又真係會因為咁而買嗰喎! 可能係因為d衫擺向到, 又唔比試, d客都唔知著咗會係咩效果呱! 就係咁, 我就真係著住一套紅色嘅碎花裙, 套番自己條牛仔褲, ee... 原來又真係靚到就咁擺向到喎! 結果全日都好多人讚我, 又讚我著得好睇, 又問我件衫放向邊, 搞到我好似做咗Sales咁, 企咗成日招呼d客, 攰到隻野咁, 大家知啦, 我癱o家嘛, 坐已經好難為我啦! 重講要企, 不過都幾得意嘅!


到收工已經係9:00pm啦! Rita突然話, 好啦! 大家隨便選, 全部1折, 嘩! 我哋即刻全部癲曬囉! 嘻嘻! 原本我都留咗幾件, e+又發癲啦! 條紅色碎花裙本來我自己都唔係好鍾意, 不過今日咁多人讚到咁, 又冇理由唔買啫! 跟住重買咗兩件T, 一條裙同一對鞋添!


之後, 我約咗Hedy佢哋飲嘢! 佢二話不說就開咗我個袋, 攞曬d衫出嚟睇! 重揸住一條裙話好鍾意, 一定要買, 我都話叫佢上嚟睇o家啦! 佢又話驚控制唔到自己又剩, 跟住重話要我賣比佢! 小名又話鍾意對波鞋, 結果我未打番公司問, 重有冇貨叫佢哋幫我留起囉! 真係哎! 唉! 不過都冇乜心機玩, 事關我真係好攰呀!


 


沒有留言:

張貼留言