2008年4月19日 星期六

打3號風球的日子

今日本來約咗Koby去睇埸o家! 點知....一起身見到落曬大雨囉! 計劃除消後, 我就一心諗住灘吓睇電視, 然後整個晏覺訓吓! 點知....沙律打嚟話有今晚劉美君飛喎! 咁更係要睇啦! 最鍾意佢嗰兩首J~~同放低~~o家喇! 哈哈! 真開心呀! 跟住我就打比志雄話佢知我今晚去睇演場會啦, 哎! 佢即刻話一陣會掛8號風球喎! 會唔會改期o家! 吓! 唔係吓嘛! 跟住我同沙律就係咁留番天氣報告啦! 哦! 冇事!


突然諗起, ee... Hedy佢哋約咗今日去Gary屋企打牌喎! 打比佢哋先話重向黃大仙買緊嘢食, 咁我就即刻裝身, 叫佢哋架的士向留下接埋我啦! 哦! 原來Gary就住向咁近我屋企嘅地方, 好似係可以唔洗淋到雨就去到添o家! 上到去, 佢竟問我哋飲唔飲湯囉! 哈哈! 我更係話好啦! 不過同我預期一樣....冇味嘅! 哈哈! 之後佢知我未食飯, 重特登拎d燒鵝呀, 乳甲...出嚟比我哋食, 招呼幾周到呀! 哈哈! 之後佢哋就開始打麻雀, 我睇咗一陣, 都唔知Gary想點, 亂咁嚟! 係又扣唔係又扣! 傻傻哋o家! 睇到差唔多7:00, 我就走啦!


搭的士接埋沙律去紅館搵Mathew攞飛, 入到去沙律話想食雪糕喎! 挑起咗我條引, 好耐都冇試過睇演唱會食雪糕啦! 我哋不停搵雪糕佬, 哈哈! 又比我哋搵到喎! 嘩! 15蚊支甜筒, 又真係幾貴喎! 沙律即刻話唔食喇, 但係我都係忍唔住, 買咗支朱古力味嘅! 嘻嘻! 開埸啦! 頭兩首歌我都識識哋唱, 不過始終係太舊嘅歌啦, 唔記得都正常哎! 點知...跟住落嚟嘅歌除咗一雙破舊皮鞋嗰首之外, 我一首都唔識囉! 終於等到林海峰出嚟啦! 嘩! 我哋叫到癲咗! 佢哋亦好大膽咁你坐我, 我摸你咁! 點知....一唱完兩首歌, 嘢都冇講過一句, 林海峰就向中間個洞跌番落去啦! 吓! 有冇搞錯呀! 初時我都有期望過佢會上番嚟! 但係又兩首歌後, 都係冇, 我就同沙律講, 走啦! 實在係太失望啦! 我都未試過睇演唱會, 睇睇吓我會走嗰囉! 唉! 垃圾!


出咗去之後, 停咗雨啦! 我哋行行吓, 見到個男仔, 佢走埋嚟問我哋, 係未睇演唱會, 係未走啦! 咁可唔可以比咗兩張飛佢呀, 佢話佢好鍾意Prudence, 本來買咗聽日飛..... 咁我就同沙律講比佢啦! 咁我哋就走喇! 沙律問我, 你估點解嗰兩個人會嚟等呢? 乜有人真係會特登走嚟睇吓有冇人走o家咩? 我笑吓! 跟住沙律就話喇~ 冇理由你諗唔到嗰喎! 你平時好多理論嗰喎! 我就答佢...我諗...嗰個人一定係真係好鍾意劉美君,如果唔係佢冇理由知劉美君叫Prudence, 個名咁難記, 好少人知! 我估佢更係諗住嚟等散場, 等劉美君走嗰陣同佢影相之類, 如果唔係點會又冇飛, 又3個風球走過嚟哎! 唉! 一路上, 我哋係咁係咁彈! 話如果有d咩朋友好黑人憎, 就要介紹佢睇呢個演唱會, 重要話比佢聽, 最後嗰part係最精彩o家! 哈哈!


我同沙律去食咗d嘢先落正東搵佢哋, 點知去到佢哋竟然食緊海鮮篇囉! 又講到好正好正咁, 跟住重一人叫咗隻鮑魚, 志雄話真係食到好飽, 比咗半隻我食, 嘩! 又真係幾滑喎! 28蚊隻, 抵到爛啦! 咁我就同佢哋講不如志雄生日向到搞啦! 如果BBQ Bar, 男300女250任飲, 第二日又要番工, 邊個得閒任飲哎! 如果食雞翼食咁貴, 不如食正東好過啦! 咁佢哋都認同, 羅輪重即刻走去話訂咗條6斤幾嘅魚添, 又話到時要擺兩圍又剩! 哈哈! 阿泉又話幫我哋整d壽包同桂花糕...... 聽聽吓, 我哋幾條女都費事同佢哋癲喇! 我就同沙律& Emily上樓睇咕咕喇!


 


沒有留言:

張貼留言