2008年4月4日 星期五

第三日番工

今日我真係好開心好開心呀! 因為今日lunch諗住又落街同Hedy傾電話嘅時候, 突然有個同事叫Pauline嘅向lift口問我去邊到食飯, 我話冇呀! 諗住落街買嘢上嚟食之嘛! 佢就話咁不如一齊食啦! 我更係唔會say no啦! 話曬同d同事快d熟絡d都係一件好事哎! 最多臨番上公司之前偷偷地bee啫!


點知一落到街佢就問我bee唔bee o家! 我更係唔會否認啦! 哈哈! 求之不得添啦! 跟住佢就帶咗我去一個大排檔, 一齊bee住食飯喇! 初頭都驚冇乜嘢講, 點知...可能佢哋始終係sales呢! 真係幾吹得! 剩係講旅行經都講到停唔到囉! 哈哈! 佢重話比我聽, 原來公司隔離架貨lift門口係可以bee o家! 哈哈! 好嘢!


到到四點零鐘, 哼! 我點會放過哎! 就試試去貨lift門口先, 重特登打曬比Hedy, 諗住傾住bee! 點知...一入去就比我遇正另一個同事Niki, 佢又向到bee緊, 我拿拿聲cut咗Hedy線, 探吓風先! 佢話WorldTrade其實都嚴o家! 同埋toliet有人投訴過, 但係呢個位連食蕉見到都唔會噪, 重有個罐向到, 比佢哋放煙頭添! 唉! 好係好啦!


番番office msn話比Hedy聽, 哈哈! 羨慕死佢啦! 哈哈哈! 好事陸續好黎~~因為我每次去toliet都會叫阿姐Eva幫我聽電話, 咁佢就會坐出黎我個位, 幫我開吓門呀咁囉! 但係如果我去bee的話, 打我唔去得多, 一日一次4點幾, e+得閒就話啫! 如果忙嘅時候, 阻住人做嘢, 遲早一日唔係比人踢爆, 就係同人結怨啦! 所以我好直接咁問佢, 係未每次佢都要坐出嚟睇住個門口哎, 定還是我飛條線入去比佢都得呢? 佢話只不過係呢排得閒, 所以冇所謂坐出嚟啫! 其實我知佢向邊的話, 飛條線比佢就得, 如果搵唔到佢, 可以飛比另外一個叫Trisha嘅同事都得! 嘩! 真係一天都光曬囉! 第日去toliet或去bee都唔洗同人交代! 呵呵! 咁我都唔會過份嘅!


都重未夠高興, 再高興d都重有! 尋日未講話電腦冇喇叭嘅, 點知我今日臨放工, 唔小心踢到部腦, 發現原來佢個羅由插住個headphone o家! 實在係太好啦! 我即刻就試吓佢, 冇問題! 正! 哈哈!


收工就約咗Hedy同六師弟佢哋飲嘢! 真係棧! 番咗三日工又放三日假, 哈哈! 不過今晚唔夜番得, 因為聽朝一早重要去拜山! 唉! 早d訓啦!


1 則留言:

  1. 簡直就係人皇........
    [版主回覆04/13/2008 03:18:00]哈哈!! 唔恨得咁多o家啦!!!

    回覆刪除