2008年4月29日 星期二

希望番薯早日康復啦!

前兩日聽沙律講番薯又入咗醫院, 佢重要話番薯d Cancer已經由淋巴去到個肝, e+重有d迷糊, 亂咁講嘢, 又唔係好認得人, 又話要番工又話有客等佢! 唉~~聽到我個心有d唔舒服! 尋日, 沙律打比我話佢哋成班去探佢, 我冇乜比反應佢, 因為其實我真係幾唔鍾意去醫院o家! 硬係覺得唔老黎, 跟住沙律就打比志雄, 志雄話唔去得喎! 我哋兩個都係今個月生日, 唔去得探病喎! 但係推咗佢之後又覺得好矛盾!


今日, 沙律又再打比我, 但係結果我都冇應承佢, 到到下午豬豬同我msn, 話唔知番薯係未真係好大件事呢? 沙律12點幾去探佢, 話好快會番, 但係3點幾啦, 都未見人! 我開始真係有d擔心, 之後志雄今日去搵Matthew剪頭髮, 接我放工時話, 聽Matthew講佢今日下午好辛苦, 痛到係咁叫!


我就開始諗喇! 點呢?? 其實生日唔好去紅白事啫! 又唔係正日, 應該唔怕呱! 但係其實我係驚見到佢辛苦囉! 見到佢好殘好病個樣, 萬一係萬一真係出咗d咩事~~~ 唉! 我驚我會諗起佢呢個樣呀! 佢向我心目中係一個咁開朗, 就算面對咁大個病都係積極對抗, 我點忍心見到佢咁哎!


但係結果志雄鼓勵我, 佢話如果係去, 佢得今日放假陪到我, 我問佢怕唔怕, 我意思係話生日嗰個月去醫院, 佢話佢唔怕, 其實我知佢係知我有心, 想陪我去!! 一路上我都好緊張, 佢睇得出, 係咁攬住我, 叫我唔洗驚, 就當番薯只係普通病啦! 我哋去支持吓個朋友啦! 志雄真係好好! 我真係冇選錯老公! 佢連我心底嘅感受佢都睇得通!!!


終於上到去啦! 又唔係哎! 佢冇乜走樣, 重幾靚仔, 不過個身就變得好廋好廋, 個肚重有d脹囉! 佢見到我哋, 第一時間就捉住志雄問佢係未飲咗酒, 志雄話冇呀! 佢就問志雄點解塊面咁紅, 志雄話因為行咗好耐過嚟嘛! 我一聽到就放心曬啦! 佢認得志雄囉, 連個咁少見面嘅佢都認得! 跟住我哋同佢傾咗陣, 佢都答得頭頭是道哎! 都唔似沙律講得咁嚴重, 我一路拖住佢隻手, 又拍吓佢咁, 突然見到.... 我同佢講~~ 哎! 原來你隻手都幾靚個喎! 佢笑咗一笑, 望吓自己隻手話, 係呀! 我隻手都OK o家! 見到佢笑我好開心, 就話喇~~ 哎! 藝術家即係藝術家呀吓! 佢又笑咗一笑! 再坐咗一陣我哋就走啦! 睇佢都好攰啦! 88嘅時候, 佢重係咁望住我哋, 重揮咗成3次手添呀!!!


一出嚟, 我真係有d忍唔住, 冇喊~~ 不過個心好難受囉! 落到街, 開番個電話, 諗住打比沙律, 但係都唔知講乜, 結果都冇打到!!! 志雄又一路叫我唔好諗啦! 想氹番我開心, 但係就係唔諗唔諗又諗囉! 直到落番旺角, 同志雄去買咗隻炸雞比食, 個人先開心番! 平時如果番緊屋企食飯, 志雄一定唔會比我買呢隻雞比啫! 今日佢真係好好呀!!


番到屋企, 沙律打嚟, 報告完番薯嘅情況, 佢都安樂d! 咁佢就同我講喇~~~ 佢想我去係因為番薯平時咁鍚我哋, 尤其覺得我同佢都幾投緣, 佢話都留意到番薯, 平時望我嘅眼神都好唔同, 覺得佢真係好鍚我, 所以亦特別想我去睇吓佢囉! 其實我都明嘅, 不過個心就~~~ 真係好難過囉!!!


希望佢可以大步欖過啦!!! 


沒有留言:

張貼留言