2008年4月15日 星期二

公司開倉

今日公司開倉~好多人上嚟睇嘢! 其實今日只係第一日, 係比公司職員同一d相熟嘅人上嚟! 但係今朝我都見到有TVB嘅人上嚟選衫, 好似話係for事必關己同埋港姐o家喎! 之後就係黃敏德個老婆同個仔上嚟! 原來佢唔係好高o家咋! 連我都高過佢, 哈哈! 但係佢個人都幾nice嗰喎! 佢個仔重好搞笑添! d頭髮又天生捲呢, 飛飛吓! 勁搞嘢! 重笑9佢老母添! 哈哈! 跟住又見到熊岱琳上嚟睇衫, ee...佢真人原來又幾靚嗰喎! 平時見佢好似好怪咁, 估唔到都ok喎! 怪唔得城城嗒佢糖啦! 我哋重同佢合照咗添呀!



嘻嘻! 開倉喎! 我又點會執輸呀! 我選咗1件Patrizia Pepe, 1件Anna Rita N, 同埋1件Sinequanone嘅連身衫, 哈哈! 原價成千幾2千蚊o家! e+百零蚊就有交易, 真係抵到爛呀! 嘻嘻!


沒有留言:

張貼留言