2008年4月28日 星期一

好似自己搞多次結婚咁呀!!

尋日係我同志雄嘅舊曆生日, 我哋係同一日o家! 嘻嘻!! 但係因為星期六媽咪唔得閒, 所以今年改咗星期五晚食水餃, 我同Koby重順便約埋星期六去睇場添!


其實陪得佢睇場都預咗一定要行好多間o家啦! 因為我嗰時都有豬豬陪我, 係咁睇係咁睇, 越睇個人就越唔開心, 越失望越失落, 所以我有曬經驗o家啦! 哈哈! 因為我嗰時擺酒店, 先知原來好多嘢都唔包o家! 樣樣都係錢都唔特止, 重要勞心勞力嘛! 幾煩呀! 所以我強烈建議佢哋都係擺番酒樓好, 又多嘢送!!


我哋行咗成日, 由太子一路去到銅鑼灣, 有d酒樓就太貴, 有d要擺嘅圍數超過曬預期, 有d太浮誇頂唔順, 有d太雞又接受唔到...哈哈! 總之就唔知點算啦! 直到我哋去到銅鑼灣Times Square, 呢到呢d都似番d樣, 不過玉桃軒呢, 就話要20圍先可以包場, 雖然佢哋都估自己有20圍, 但係e+都未確實o家嘛, 如果包唔到未好肉酸囉! 但係嗰到樓底都ok, 可以係考慮之列啦! 之後我哋就落咗兩層, 去到聘珍樓, 嘩! 啱啱今日有人擺酒呀! 好靚好High呀! 不過就有d暗, 但係就係因為暗, 個氣氛好好, 好西式, 重有鋼琴伴奏, d碟有花o家! 好ka勢呀!! 我哋兩個即刻勁鍾意, 嘻嘻! 因為個鋼琴真係加好多分呀!


之後我哋就各自歸家啦! 但係回程時我又諗, ee... 我哋之前先話鍾意d光猛d嘅, e+呢間點解黑到咁呢! 哈哈! 到到夜晚11點幾電話響, 我都估到係個傻婆打嚟o家啦! 原來佢係想約佢媽咪同我媽咪, 一齊去睇吓呢兩個埸, 叫我一齊去! OK哎! 反正我都要入華貴食壽麵o家啦! 睇完未一齊番屋企囉! 點知今次去到玉桃軒, 覺得好似好近lift口喎! d人行嚟行去, 個場直筆甩比人望曬個喎, 會唔會唔係咁好呀, 咁個部長就話叫我哋4點零再上去, 因為可以睇吓佈置咗之後個樣, 咁我哋就落去睇聘珍樓先囉! 唔...今次睇又好似冇咁暗咁, 但係都係暗, 兩位家長一睇已經話唔鍾意喇! 重要佢個新娘房冇厠所, 要走去同d賓客用埋同一個喎, 邊得呀! 唔好玩啦! 但係... 咁點呢~~~


向呢個時間又未到4:00, 我哋就諗住去第2到睇吓喇, 去咗利舞台睇第1間, 好似係叫騏驎閣咁上下啦! 個新娘房又係冇厠所! 又係要去到出面有個好似殘厠嗰d厠所, 話比新娘尊用喎, 都係咁話啫! 唔得啦! 再落多兩層, ee...玉桃苑喎!! 都睇吓啦! 但係都估佢唔得o家啦! 因為成棟大廈嘅厠所都向嗰個位o家啦! 點知有驚喜喎! 佢新娘房有個盪門櫃比你掛衫, 但係個盪門一盪埋個衣櫃, 竟然係一個厠所囉! 哈哈! 佢哋話特登設計嗰喎! 哈哈! 果然醒目呀吓! 睇吓個場先, 樓底唔算高~但係都過得去啦! 有兩條柱~但都唔係啫住好多人啫, 可以接受! 價錢~~點解會平過玉桃軒o家! 重唔洗比嗰每圍100蚊嘅椅套錢, 又唔洗比嗰40蚊咸酸菜錢, 佢送比你飲唔曬嘅酒重可以攞走, 最重要嘅係佢一層一間酒樓, 唔洗比其他人望望吓夠曬獨立嘛! 嘩! d佈置又幾靚喎! 哼!!!我計過呀! 剩係送嘅嘢比起我要自己比錢嘅, 省咗成萬幾蚊呀! 嗚嗚嗚~~~ 你知唔知萬幾蚊比我去旅行有幾開心呀!!! 結果, 佢哋即刻扑咗鎚, 見到Koby直頭係勁開心, 因為終於搞掂咗最難搞嘅一樣嘢! 重確定埋個日子添!! 呵呵!!


夜晚向姥爺屋企食完壽麵之後, 我哋重上番屋企, 因為媽咪買咗個蛋糕仔同我興祝呀! 佢哋重唱曬生日歌添! 哈哈! 好開心呀!


 


3 則留言:

  1. 原來係你生日,祝您生日快樂啦! 你同你老公生日都好近喎!
    係呀, 結婚真係好多嘢搞架! 不過定咗日子同結婚場地就易搞好多架啦! 不過你有經驗, 所以有你幫手都好好多啦! 我以前都去過利舞台睇場, 但就係去旗麟閣, 我就覺得麻麻! 但玉桃苑我就未去過!
     
    [版主回覆04/28/2008 18:21:00]係呀, 不過你媽咪今日好似話于靜同你舅父都話唔好食喎, 點算呢!!!

    回覆刪除
  2. 我結婚都係係玉桃軒擺酒, service好好, 野食又好味, 呢個地方給了我一個很好的回憶
    希望你個朋友都有一個難忘的婚禮
    [版主回覆04/30/2008 12:31:00]真係咁好??? 等我重咁擔心添!! 因為有d人又話唔好, 但係上網睇d人又話好, 都唔知點!!!

    回覆刪除
  3. 我自己覺得個service好好, 問返兄弟姊妹同朋友, 佢地都話service好好, d野食係煮得好好味, 你有時間可以睇返我結婚當日d相, 個場都好靚呀, hehe, 我有加到錢做任何decoration
    [版主回覆05/01/2008 16:53:00]你咁講我就放心啦!! 唔該曬你呀!! 話曬係我細佬結婚嘛, 我都希望搞得好好睇睇!! 嘻嘻!!!

    回覆刪除