2008年4月5日 星期六

清明節

尋日約咗媽咪、林林、沙律同豬豬一行5人去柴灣拜山, 一早豬豬打比我話約11點半向旺角等, 我話唔啦~我向黃大仙搭地鐵行北角嗰邊好快之嘛! 點知......


我足足等咗差唔多9個字, 都等唔到由慈云山落黃大仙嗰架駁腳van仔囉! 點知d人會上嚟慈云山拜山o家啫! 激死我啦! 結果都要我行落去, 早知就一早行啦! 浪費曬我d時間! 重搞到我遲到, 要佢哋等我添!


同往年一樣啦! 都係封路, 我哋要行上去, 上到姥姥個爸爸到, 係未應該叫太公呢! 嘻嘻! 拜完~~食d嘢! 再行上山頂, 然後一路行平路, 去到姥姥到, 拜拜! 再食嘢! 唔知係唔係年年都行一次, 今次上去又唔係好攰咋喎! 點知話口未完, 落山嗰陣就腳都震埋啦! 哈哈! 唔運動開就似唔運動開, 睇吓人哋豬豬, 今年先第一年咁樣同我哋嚟拜之嘛! 人哋哎都冇哎一聲囉!


落到山, 原先媽咪講好話今年拜完山, 同我哋去試吓做腳底按摩, 點知林林又話想去睇吓d結婚場地, 咁媽咪就陪佢哋去啦! 本來我都想去幫吓眼o家, 不過我真係唔得啦! 好攰呀! 結果我同沙律&豬去咗尖咀做腳! 嘩! 痛到呢! 平時按完腳會覺得舒服曬, 今次按完都唔係好夠皮, 哈哈!


按完之後, 我哋去咗沙律介紹嗰間沙拿美買bra bra, 佢話有隻bra bra佢帶完, 腋底嗰舊肉真係細咗喎! 嘩! 咁更係要試吓啦! 我重買咗兩個加件背心添! 又唔貴喎! 6百幾蚊落得樓! 嘻嘻! 我今日就開始試啦! 嘩! 原來都幾辛苦o家! 不過佢哋話初初係會辛苦嗰喎! 好! 又睇吓點!


沒有留言:

張貼留言