2008年4月25日 星期五

老公生日

今日係老公生日, 生日快樂呀!


因為老公聽日請唔到假, 所以大家就改咗尋日同佢興祝, 等佢今日可以訓餐飽, 哈哈! 上次講過啦, 我哋真係向正東幫佢擺咗兩圍, 哈哈! 無端端好似擺大壽咁囉! 我重去Cova訂埋蛋糕添! 點知......


我拎完蛋糕過正東, 就約咗豬豬去尖咀行街, 行行吓就搵咗間be得嘅cafe等沙律喇, 跟住Fanny同阿珊又話嚟喎! 傾傾傾~~傾傾吓...Fanny突然話唔好意思, 佢要走先~~因為偉雄佢腸胃炎話要入醫院喎! 都冇辦法啦! 身體緊要嘛! 跟住我哋就起行去正東喇...點知去到見到阿V, 嘩! 佢塊而係青色o家! 平時佢已經白o家啦! 今次係青囉! 我都未見過人塊面可以青到咁! 真係好誇張! 坐咗冇耐, 都未開席佢就同Tina走咗啦! 嘩! 好邪呀!


到開席喇, 羅倫嗰日未訂住條6斤幾嘅魚嘅, 點知好多根囉! 花枝又話冇味, 象拔蚌又話聲, 牛肉又話唔係鮮牛.... 但係其實for我, 我又唔覺得咁差啫! d帶子有驚喜哎, 飽魚又鮮, 象拔蚌我食一d都唔聲, 牛肉雖然唔係鮮牛啫, 但係人哋已經比最靚嘅西冷啦! 重想點啫! 但係佢哋就依依哦哦囉! 到到散席時, 阿Dick重係咁話羅倫亂點嘢! 佢話平時唔緊要哎嘛, 今日志雄生日點到d嘢咁, d花枝800幾蚊斤半, 一d味都冇... 搞到我都唔好意思埋, 其實生日都係想一班人圍埋食餐飯高興吓啫! 唔洗咁嚴重嘅! 不過正東下次就一定冇份囉!


由於我岩岩先番新工, 所以今年老公生日我都請唔到假, 但係都好嘅~~佢尋晚飲咗咁多, 今日訓吓都好, 到我放工佢就嚟接我, 我哋行咗一陣尖沙咀就去食飯喇! 今年唔洗點諗去邊到食, 因為大家都又想食拉麵啦! 哈哈! 食完之後, 我哋又出番旺角行, 不過由於今個星期d節目都冇停過, 我真係好攰好攰呀! 所以10:30我哋就番屋企啦! 搭車時, 我重訓著埋添, 我問老公覺唔覺得今年生日悶咗d呀! 佢話都ok喎! 最衰都係白痴仔啦! 個個禮拜都放星期五, 如果唔係...我哋未可以今日先興祝囉! 哼! 正仆街仔嚟o家!




沒有留言:

張貼留言