2008年4月14日 星期一

比人笑我偷鐵添!!

話說今日公司個經理Angie請食飯, 食完飯落樓嘅時侯, 我唔小心差咗隻右腳入坑渠窿到, 咁我就用隻左腳借力, 諗住抽番隻右腳出嚟啦! 點知......隻左腳都sip埋落坑渠囉! 咁由於我咁大力, 隻左腳差得太入啦! 到我想再抽佢出嚟嘅時候, 竟然連塊坑渠蓋都抽起埋囉! 跟住我dun咗兩dun, 差d跌! 好彩我d同事扶住我, 點知......塊蓋bong一聲跌番出嚟! 係真係bong一聲囉! 哈哈哈! 我即刻忍唔住, 仰天長笑囉! 就向皇室堡樓下大笑囉! 哈哈哈! 我d同事當然即刻就笑我啦! 佢哋一陣又話我偷鐵, 一陣又話岩岩羅傑成(我都唔識係邊過)經過呀! 岩啦! 賣我去南華喎! 話估唔到我咁好腳力喎! 笑死我啦!


番到公司, 我就將呢單嘢同Hedy佢哋講啦! 點知Leon聽到之後, 竟然向sms到周圍同人講囉! 重作曬故仔, 話我咩比差人見到又剩, 好無聊囉!


1 則留言:

  1. 哈哈哈, 好低能呀 !!!!
    [版主回覆04/18/2008 00:42:00]笑~~重笑!!!

    回覆刪除