2008年1月18日 星期五

終於可以離開呢個鬼地方啦!

今日終於Last Day啦! 唔...其實真係有d唔捨得囉! 唔捨得Bonnie呢個好partner啦! 唔捨得Pauline啦! 佢真係對我好好囉! 重有一班好嘅同事啦! 唉! 點講呢...


不過一諗起d仆街同埋d煩悶嘅工作, 就覺得走得遲啦! 哈哈!


之前, Bonnie成日笑我有好多嫁妝向公司, 雖然志雄前幾日已經幫我拎咗d走, 但係今日依然有兩大袋, 拎到我傻傻吓!


今日...同佢地成班食最後的午餐, 感覺已經好似外人咁啦! 不過唔緊要啦, 反正我都明白好多人都係人在人情在o家啦! 不過我依然會好珍惜真心錫我嘅人~~~一定要Keep contact呀.....


沒有留言:

張貼留言