2007年12月16日 星期日

MC之註冊日

尋日係MC註冊嘅大日子,我當然唔會錯過啦!


註冊時間係10:15am,因為唔想遲到嘅關係,我一早就起咗身,但係我呢個的士王始終都改唔到我mi mor嘅性格,結果9:45am先出門口,當然~~都係要搭的士啦!點知重要塞車囉!心急得我哎!


一仆一碌去到,點解咁靜o家!唔通已經開始咗!呢獲仆街喇,肯定比MC鬧!再行入d終於見到一對新人向門口影緊相!呼!咁都冇咁驚!MC叫我入去坐向哥哥隔離先!但係當我探頭入去,望嚟望去都見唔到哥哥喎!好彩呢個時侯,MC媽咪hi我,重叫我坐康仔(MC細佬)隔離,嘩!係第一行囉!重要係中間添呀!哈哈!


證婚儀式正式開始,一對新人宣讀誓詞,雖然係短短兩句,已經足以令新娘子哭成淚人啦!而我見到佢喊,又點緊得到哎!(我咁喊得)


行完禮之後,MC媽咪撓住我隻手一齊走出禮堂,其間我恭喜佢之餘佢又恭喜吓我囉!佢重係咁叫阿Mei快d同我影相呀!咁多年朋友一定要影多幾張相o家!個感覺真係好好!好似當我係自己人咁!


同埸加演一單笑料!話說康仔嗰日除咗影相全程帶黑超,咁我就走埋去話佢啦!點解頭先同家姐影相唔笑o家!佢笑咗一笑話,我不嬲影相都唔笑o家啦!過咗一陣,MC媽咪佢哋去飲茶話走先,呢個時候哥哥就好大聲咁叫~~喂!龍五~~走喇!嘩!當場笑到我收唔到聲呀!


d人走曬之後,當然唔少得......同新娘去Be Be啦!之後佢哋就繼續去香港公園影相,我就約咗表妹整指甲喇!


最後向到再次祝福佢哋永遠都咁恩愛啦!


 


沒有留言:

張貼留言