2008年1月28日 星期一

渡蜜月第四天~青森-函館

今朝一早我哋就去咗奧入瀨溪流, 未去到停車處之前, 沿途已經可以見到全部都係雪, 襯起d湖呀, 流水真係好靚!到停咗車, 我哋即刻落去係咁影相, 嘩!d雪好高呀!今日可以話係第一日真真正正咁踩雪,我哋都唔理得咁多啦!著起條滑雪褲就衝落去啦!都幾危險o家!哈哈!不過咁靚唔影多幾張相邊得呀!哈哈!我重驚唔記得奧入瀨咁難記嘅名, 特登買咗罐咖啡要嚟影張相, 上面有寫住奧入瀨o家!幾低能呀!



之後我哋重去咗姚子瀑布同云井瀑布, 不過你哋睇吓條瀑布細條到, 有d重結曬冰添!其實都冇乜嘢睇, 不過向呢個時候, 前面好似發生d嘢喎!唔知咩事呢!重知d車就停曬向到啦!咁我哋就唯有又係咁影係咁影囉!


 


跟住就去到十和田湖喇!嘩嘩嘩!靚到呢!同尋晚嗰個溫泉比, 真係靚實在太多啦!哈哈!真係冇令我哋失望呀吓!你哋睇吓圍住個湖d山舖曬雪幾靚!個湖重大到好似個海咁呀!行船完全冇問題!等上海d人重覺得個黃浦江懶巴閉咁, 人哋個湖都大到咁呀!行行吓, 我哋重見咗一群天鵝添呀!不過呢, 呢到真係好大風好凍呀!嗱嗱聲影完相, 入番室內食番個火鍋先!


好喇!又係時候起程啦!今次我哋就由青森去志雄最最最期待嘅函館, 函館出名夜景靚!係全球三大夜景之一, 講到好似好勁咁!香港夠係3個入面其中1個啦!我又唔覺好靚喎!都唔知d人成日嚟香港睇d乜!好!又即管睇吓你有幾靚!點知!嘩!一上到去我即刻嘩囉!好靚!真係好靚呀!好似一幅著咗燈嘅地圖咁!人哋嗰d先叫靚囉!香港真係差9皮呀!不過由於我哋部相機新買, 重未好識點影夜景, 所以d相都唔係影得好靚!重搞咗好耐添!但係呢到凍到呢!凍到我哋睇咗一陣就頂唔順, 落番下一層啦!



哈哈!番到酒店, 我又搞自己個頭啦!今晚係春麗頭, 平時向香港諗都唔敢諗整呢d頭呀!哈哈!今晚浸個溫泉都好有feel, 有d假石圍住我哋, 最衰啦!最後一晚浸溫泉啦!佢都唔落雪,唉!真係冇緣呀!唯有寄望下次啦!浸完溫泉沖曬涼, 我哋就去食宵夜喇!本來想試吓導遊介紹嗰架巴士拉麵o家!係向架巴士入面食o家!不果出到去行咗兩轉都唔見巴士出現, 可能巴士司機冇開工啦!結果我哋就去咗一文字喇!都唔錯哎!


沒有留言:

張貼留言