2008年1月30日 星期三

渡蜜月第六天~札幌

今日行程都算幾豐富, 首先一早我哋就去咗玩雪上電單車, 嘩! 終於都有得玩啦! 哈哈! Jofee問我, 我哋一齊玩定分開揸呀?? 開頭我都諗住一齊嘅, 咁我又唔識玩, 無謂洗d咁嘅錢啦! 點知去到d人又話好玩, 又話一場嚟到咩都要試吓! 唉! 好啦! 就分開玩啦! 嘻嘻! 好緊張呀!


入到換衫房, 個個著到隻糉咁, 哈哈! 好好笑呀! 我哋重特登帶曬口罩, 驚一陣d雪打埋嚟會打到塊面好痛o家嘛! 上到車, 雖然個教練講到好似好易, 但係唔知點解我都重係好驚呢! 好啦! 真係要開車啦! 挑! 慢吞吞一架跟一架, 無癮! 點知...話口未完~~上山啦! 嘩! 勁多彎囉! 控制個軚盤要好用力o家, 搞到我兩隻手都痛埋! 個口罩又困實曬d口氣, 搞到個眼罩都起曬霧氣, 唉! 真係罷鬼呀! 除咗佢重好呀! 好彩終於上到山啦, 嗰到有個大空地比我哋勁飛, 由於係大空地, 條路又闊, 我就試吓啦! 初初都有d驚o家! 玩玩吓個心就開始紅喇! 我不單止踩盡咗個油門勁飛, 重要趴你頭囉! 哈哈! 好好玩呀!  


再嚟, 我哋就繼續上上落落, 又去到一個空地停咗落嚟, 導師派咗d熱朱古力比我哋飲, 飲咗兩啖後, 邊到重有心機嘆落去哎! 更係落部相機出嚟係咁影啦! 你哋睇嗰到d雪幾深, 最深我重行到上Pat添呀! 哈哈! 真係過癮o家啫! 哈哈! 不過...向嗰到我哋跌咗張2GB卡呀! 唉! 走咗先發覺, 好彩嗰張卡未影相o家咋! 如果唔係~~~我會殺咗志雄囉!



離開咗電單車埸之後, 我哋就向咗白痴戀人出開喇!由於白痴戀人個唔知幾多周年版個嘗味日期出咗事, 好似搞到好大件事呀! 所以我哋只可以向門口影吓相, 不過其實咁都好哎! 反正我哋興趣都不大! 其實門口都幾多嘢影哎, 好似呢d小屋咁, 入面真係有枱有椅o家! 即刻咁起如果細個玩煮飯仔嘅時候, 有呢d屋仔就好啦!!


哈哈! 終於都到小樽啦! 一嚟到就自由活動啦! 我同志雄去食咗碗好難食嘅拉麵之後, 就過運河嗰邊影相喇! 超! 你哋睇吓條運河似乜, 唉! 成門河都靚過佢啦! 唔明點解咁都叫名勝囉! 拿拿聲影幾張相, 閃!!!



大家睇吓, 今日得-2.3度咋! 凍到我呢! 嘻嘻! 我真係好怕凍o家!!! 一場嚟到小樽, 又點可以唔同呢個蒸氣鐘影張相呢! 跟住就懷著襯熱鬧嘅心情入咗嗰個好似話咩水晶音樂城呱, 其實我本人呢, 就唔係話唔鍾意音樂盒嘅! 不過咁多年嘅經驗話我知, 冇一個音樂盒我係會放出嚟嗰囉! 冇謂洗d咁嘅錢啦! 不過呢到可以自制自己鍾意嘅音樂盒o家! 我重見到有個Display整咗Donald Duck添! 都幾得意o家! 不過Jofee都係話唔整啦!



出咗音樂城, 見到門口又有d細細隻嘅雪雕, 重要係龍貓添, 幾得意!! 最搞笑嘅係, 我見貓巴士隔離有條小滑梯, 雖然細細條, 但係我諗住向到扮sir咁影張相, 點知真係sir咗落地囉! 哈哈!


之後我哋就趕咗去銀之鐘飲咖啡啦! 點解?? 因為向銀之鐘飲嘢, 係可以選Hello Kitty杯飲o家! 重有好多款選添! 飲完之後, 隻杯重可以洗番乾淨拎走, 我就選咗呢隻喇, 可以帶番去比沙律做手信, 一舉兩得! 哈哈! 飲完嘢, 我哋上咗餐廳嘅3樓, 嗰到有d 薰依草嘅bear bear熊賣, 尋晚收到沙律個email話想要, 不過呢到賣得都幾貴, 所以我都冇買到, 睇吓第二到有冇得賣啦! 呢到重有個露台, 我哋又出咗去影相, 見到人向到整雪人, 哦!!! 原來整雪人係要加水o家! 怪唔得知我上次整唔到啦! 哈哈! 又學多樣嘢喇!! 咁岩落到樓又比我見到有個整好咗嘅雪人喎! 哈! 影返張相先!!



向銀之鐘搞咗咁耐, 出到嚟個天都開始黑喇! 哈哈! 呢到真係快天黑! 我哋又要趕頭趕命啦! 去邊??? 嘻嘻!! 趕住去食六段雪糕囉! 嘩! 好大杯呀! 我哋兩個叫咗一杯兩份食, 嘩! 隻隻味都咁好味o家! 其實重有好多得意嘢, 好似有條腸, 串到好似支波板糖咁, 都不知幾棧鬼! 係時侯番旅遊巴集合啦, 沿途我哋重見到有日本電台添, 嘩! 幾大間!



今晚我哋嘅晚飯係食燒烤, 呢到重有部綿花糖機比我哋自己整嚟食, 好好玩呀! 不過原來都冇想像中咁易整落支竹到o家! 食食吓, 出面突然落起大雪嚟! 嘻嘻! 呢幾日都係落細雪, 都影唔到相嘅! 哈哈! 我哋即刻放底碗筷出去影相啦! 容乜易食完飯佢就停o家! 哎!! 同場重加演咗一件好搞笑嘅事, 就係......大家知我哋食緊燒烤啦! 咁都有煙o家嘛, 咁我哋就坐窗口位啦喎! 窗邊有個制上面寫住漢字"排煙" , 有個團友見到, 就按嗰個制啦! 我就向到望吓佢做乜, 佢話原來有得排煙o家! 我正想跟住按, 突然上面隻窗開咗囉! d雪係咁飛入嚟囉! 重要唔係飛落佢張枱, 而係佢隔離將枱囉! 嗰張枱d團友即刻灰曬! 食食吓飯都唔知做乜, 哈哈哈! 笑到我哋癲咗! 好彩我未按制啫, 如果唔係比人笑埋一份呀!


沒有留言:

張貼留言