2008年1月29日 星期二

渡蜜月第五天~函館-札幌

今朝第一站就去咗昆布館, 入到去有個好似太空館天幕影院咁嘅地方, 睇嗰d咁嘅片, 有乜好睇哎! 睇咗一陣我同Jofee都頂唔順, 就走出去行吓算啦! 話明昆布就更係聲聲地o家啦! 哈哈! 不過又幾得意個喎! 佢有個用昆布做嘅喇叭呀! d音色都唔差o家! 雖然我自己都鍾意食昆布, 但係我一d都冇買喎! 而且Jofee都唔食嘅, 得我一個邊食得曬喎!



跟住我哋就去咗大沼國定公園, 唔知係唔係就黎雪祭呢, 周圍已經好多冰diu啦! 我重嘗試整吓雪人添, 不過都整唔到嘅, d雪一攞上手就會散o家啦! 哈哈! 本來呢到有雪上電單車玩o家! 不過導遊話呢個場好危險o家, d雪低下係個湖嚟o家! 都係留番聽日先玩啦!



午餐啦! 哈哈! 終於等到啦! 我哋終於要去海鮮市場啦! 好開心又好興奮呀!睇吓睇吓! 幾大隻長腳蟹! 我哋重叫咗馬糞海膽、帶子、甜蝦、北寄貝、拖羅...... 嘩! d海膽好食到呢! d帶子肥到呢! d拖羅向個口到溶呀! 重有一樣嘢係d團友教我哋o家! 就係d北寄貝要夾起達吓佢, 先有咬口o家! 真係睇到佢變身縮吓縮吓o家! 好得意o家!



跟住我哋就向住札幌進發啦! 我哋去咗Sopporo啤酒廠, 你哋睇吓, 門口重有心心冰diu比我哋影相添! 襯曬我哋honey moon呀! 呀! 入面d啤酒又真係幾好飲喎! 重有好多款選擇添! 好彩我哋趕時間, 如果唔係分分鐘飲得重勁! 不過可惜哎! 我哋去得太晚啦! 食唔到啤酒雪糕! 真係有d唔高興呀!



之後我哋就去咗快行電視塔, 由於係快行啦! 所以都冇上到塔頂, 唔得! 到自己留向到嗰幾日, 我自己一定要再嚟! 呢到重岩岩就向大通公園隔離, 不過大通已經準備緊雪祭, 所以根本入唔到去, 但係氣氛都ok囉!


晚餐又係好勁嘅, 食禾牛同鮑魚, 嘩! d禾牛滑到呢! d鮑魚重分兩種食法添! 有燒同火煱兩種, 不過我都係鍾意食燒多d, 事關香口d嘛! 今日真係豐富呀! 飽得我呢! Jofee重走去影埋燒鮑魚過程嘅video添! 幾搞笑都有呀!



食完晚飯d鋪頭都關曬啦! 得番d食市, 更係啦! 話曬呢到都叫薄野不夜天嘛! 我哋重入埋拉麵街影相添呀! 不過今晚真係太飽啦! 真係食唔落囉! 都係番酒店早d訓好d啦! 點知行行吓又見到街邊檔喎! 嗰個婆婆真係好世利o家! 見我哋影相, 即刻行出嚟阻住個檔, 咁我哋唯有幫佢買碌粟米囉! 佢呀! 原來重識講廣東話添o家! 你睇佢重笑笑笑! 陰濕!



沒有留言:

張貼留言