2008年1月31日 星期四

渡蜜月第七天~札幌

今日係最後一日同D團友一齊啦! 一朝我哋就去咗狸小路, 嘩! 個個癲咗咁買手信囉! 雖然我哋唔洗買好多手信比人, 但係都唔執輸買咗一箱! 嘻嘻! 由於時間冇多啦! 我哋又要行地下街, 又要行上面鋪, 嘩! 好忙呀! 結果志雄見到件皮褸都冇時間諗買唔買就要走啦! 不過唔緊要啦! 反正我哋呢幾日都會向扎幌, 到時行多次未得囉! 嘻嘻!!


離開咗狸小路, 我哋同d團友食埋最後的午餐就分手喇! 向分手時, 落緊好大好大嘅雪, 佢哋就上旅遊巴, 重同我哋揮手揮到唔見我哋為止, 哈哈! 跟住我哋就要自己搭的士番我哋事先向香港book嘅酒店check in喇! 嘩! 大雪到咁! 都唔知點算! 又攞住咁多行李, 點截的士呢! 狼狽到呢! 終於上到車喇, 又塞車! 本來導遊話唔洗跳錶嘅路程, 跳咗幾嘢囉!好啦! 落車啦! 間酒店係冇停車處嗰囉! 架的士就咁向馬路到停, 我哋就要冒住大風雪, 將d行李由馬路拎番入酒店, d雪係咁打埋嚟真係好痛o家!


入到酒店, ee...又幾先進喎! 重有免費上網添, 好過之前幾日嗰d要錢啦! 上到房, ok哎! d人成日話日本d酒店出名細, 6百幾蚊我亦唔expect有d乜咁好! 但係我真係覺得好好喎! 又干淨又近JR, 重想點呀!!!


拾好嘢之後, 我話即係要出去啦! 點知志雄話落咁大雪點出去呀! 我唔理死死要出去, 咁我哋就決定過對面JR站買定聽朝去登別嘅車票先啦! 搭lift落到最低層, 噢!!原來係地下街嚟o家! 呢到又有嘢食, 又有嘢賣, 真係落大雪都唔驚冇嘢行呀! 沿住地下街行就可以去到JR站喇! 摸熟路, 聽朝起身又唔洗搵啦! 呵呵!!!


e+買飛真係好簡單, 因為原來JR站入面d著紅色制服嘅姐姐係識多國語言o家! 話咁快佢就幫我搞掂曬! 我哋只係買咗單程飛, 因為聽日約咗嗰pair都係stay嘅團友向登別, 佢哋會揸車車我哋番嚟!


買完飛, 真係時間岩岩好, d雪停咗啦! 我哋真正二人世界嘅旅程開始啦! 其實我同志雄除咗澳門之後, 都冇試過自由行嘅, 次次去旅行就算自由行都係同d熟路嘅朋友一齊去嘅, 所以今次又有d探險feel, 哈哈!! 就係咁我哋就揸住張地圖去搵我哋嘅第一站 "時計台" 啦!! 呵呵!! 我哋d方向感咁好, 當然冇問題啦!!! 你哋睇吓幾靚, 不過入到去其實又冇乜嘢好睇囉! 嘻嘻!! 係影吓相咁啦!!



行完時計台出嚟冇耐, 我哋就見到一間叫味之時計台嘅拉麵鋪喇, 我睇書都有介紹過o家! 不過都未肚餓, 我哋重要趕住去電視塔呀! 嗰日去到都冇時間上去睇吓, 今次終於上到去喇, 不過都冇咩特別啫! 重鬼死咁貴添o家! 唉! 最靚就係望大通公園嗰邊, 成條街都係d好靚嘅燈, 同埋大通始終都預備緊雪祭, 未有咩睇, 我諗如果到下個禮拜雪祭肯定重靚呀!



好啦! 真係肚餓啦! 我哋去番酒店對面個商場, 搵書仔介紹嘅札幌共和國, 嗰到入面有各式各樣嘅嘢食, 重有好似博物館嘅地方比人影相, 每個月重有比賽, 睇吓邊間生意額最高, 最好食, 哈哈! 一場嚟到, 我哋更係食最好食嗰間梅光軒啦! 嘩! 真係唔係浪得虛名呀! 可以用正到爆嚟形容囉! 差d連湯都飲曬呀!!


食完嘢, 鬼死咁飽, 更係行吓個商場啦! 不過其實d鋪頭都收得7788啦, 所以我哋去咗間機鋪, 嘩!! 原來日本人影貼紙相, 係可以換衫o家! 重有制服啦, 卡通服...... 好搞笑囉! 之後竟然比我哋見到一部夾公仔機, 係夾傻豹嗰囉! 不過都未夠勁呀! 最勁係志雄竟然唔洗d工作人員將隻公仔放埋洞邊, 一嘢就夾到佢出嚟, 睇吓睇吓~~ 係隻粉紅色豹紋傻豹呀!! 呵呵!!



今晚要早d訓先得, 聽朝一早要早起身呀!! 如果唔係趕唔切班車啦!! 好期待呀~~~


沒有留言:

張貼留言