2011年3月6日 星期日

型女小春去街街

尋日又係Stella結婚, 又係99慶祝生日, 其實我都諗咗好耐, 究竟去飲好哎.... 定去99壽宴好呢?? 如果... 我自己一個去Stella到, 到走嘅時候一個走, 佢哋成班就去After Party, 我未好落幕?! 咁如果我去After Party喇, 佢哋d主角呀, 姐妹呀... 又要幫手拾嘢又剩, 落到嚟... 分分鐘我都醉咗囉!! 哈哈~~ 如果我去99到呢.... 咁冇得見吓新娘子.... 而且... 我結婚Stella都有嚟啦!! (十萬個理由想去)


結果.... 我諗咗個兩全其美嘅做法..... 首先去Stella到觀禮, 再去99壽宴未得囉!! 咁可以帶小春出去見吓d朋友之餘, 又有佢陪我回程, 幾開心!!


下午... 諗吓同小春著咩衫先.... 哎!! 新買咗條襪褲喎!! 不如著姨婆送嗰條吊帶牛仔裙啦!! 點知.... 唉!! 一次都未著過..... 就唔岩著啦!! 原因.... 短得滯!! 唉~~ 小春岩岩先4個月, 佢已經過咗6個月超高嗰條線啦!! 咁就著我前兩日先買嗰條牛仔褲啦.... 嘩!! 岩就岩... 不過比佢著曬囉!! 我諗條褲都過唔到呢個春天家啦.... 呢排真係要著多幾次先得啦!! 哈哈~~


 


睇吓爸爸新買嘅褸仔, 著得我哋幾型~~ 當然唔少得豬豬表姨送嘅converse啦!!


 


睇吓契媽抱住小春個樣幾得戚, 就知佢有幾抵錫啦!! (不過契媽話佢勁重囉)



 


睇吓~~ 我個女都係最鍾意媽咪, 睇佢同我影相幾開心!! (自己氹自己囉!!)


 


可能係玩得攰得滯, 玩玩吓.... 小春就唔知向邊個嘅懷抱中訓著咗啦!! 回程時.... 佢係醒過陪我嘅, 不過去到99壽宴.... 飲完奶.... 就.... 訓到好似比人扑暈咗咁啦!! 哈哈~~


沒有留言:

張貼留言