2011年3月9日 星期三

幫吓眼?!

尋晚一番到屋企, 99就好緊張咁同我講, 話阿欣會帶男朋友番嚟食飯, 叫我幫吓眼喎!! 吓~~ 乜呢d嘢有得幫眼家咩?! 我心諗.... 唔好話我衰.... 有人要都要還神啦!! 又肥... 又唔靚... 又粗魯.... 又粗口.... 重低低哋添!!

99話原來以前阿欣都拍過拖家!! 不過嗰時62見過, 又覺得人哋唔係咁醒目, 就唔係咁鍾意囉!! 點知.... 個男仔.... 唔知點啦!! 99講到一舊舊.... 重知就係唔知點.... 所以冇錢番學, 咁又唔知點.... 阿欣就叫你唔好搵佢喇.... 咁囉!!

99又話.... 呢個男仔向九龍灣做食蕉嘅, 搵8000一個月, 佢同阿欣講到明自己唔係好富裕, 屋企重有一個中咗風嘅老豆添!! 我同99講.... 其實搵幾多都唔係一個問題, 一個男人最緊要嘅就係勤力, 肯做就冇話餓得死人嘅, 最怕d男人懶.... 唉~~

--------------------------------------------------------------------------

到開飯喇!! 一出房見到佢..... 吓!! 即係佢又唔係好大年紀嘅, 不過就真係唔細囉!! 可能係佬feel呱, 唔知啦!! 不過.... 個樣就唔多正常囉!! 講嘢把聲........ 大家都有睇過嗰d賭乜賭物系列啦!! 未有個唔知秦沛定邊個, 會擺支mic向個喉嚨到講嘢嘅!! 嘻嘻~~ 佢把聲未就係咁個囉!! 重要諗諗諗諗諗.... 先講一句嘢.... 認真搞笑!!

最野笑嘅係.... 見佢想夾魚比99, 條魚都未夾起, 99就拎開自己隻碗, 猛話唔要囉!! 哈哈~~ 人哋都冇話夾比你, 或者佢夾比阿欣呢!! 哈哈~~ 我真係忍唔住笑咗出嚟, 99即刻望吓我, 好似想睇吓我係未笑嗰個阿豪咁, 我都明嘅.... 佢驚個外孫女比人笑, 比人睇唔起哎嘛!! 其實我真係覺得冇嘢喎, 物以類聚哎嘛!! 傻阿媽... 有傻仔女.... 識傻拖友... 有咩咁出奇啫!!

食完飯.... 我都冇特別好客, 走番入房.... 志雄同我講.... 如果99問起我, 就叫我話佢幾老實咁囉!! 唔好和議佢, 如果唔係.... 嗰d說話就變咗係我講家啦!! 咁我就乃曬嘢家啦!! 吓~~ 乜99係d咁嘅人嚟家!! 志雄話重知就叫我自己小心d啦!! 唔好話佢冇提過我喎!! 哈哈~~

之後.... 佢又話真係好想打比阿珊8吓, 但係佢又話自己唔係d咁8嘅人.... 哈哈哈~~ 搵鬼信咩!! 佢唔8.... 冇人8啦~~ 哈哈~~



沒有留言:

張貼留言