2011年3月8日 星期二

終於等到啦!!

唔知點解呢個星期過得咁慢嘅啫.... 今日先星期二咋喎!! 等死人咩~~


明明今個星期四就可以接小春, 諗住可以早一日, d日子會易過d啦!! 點知... 一d都唔覺囉!! 重要呢幾日香港珠寶展, 我公司大部份嘅同事都出曬show, 剩低小貓34向到, 電話又冇乜, d時間重難過.....


今日一朝就收到媽咪嘅email, 一睇... video嚟嘅... 乜e+yahoo連video都send到家咩?! 不過.... 我公司部廢拉柴開唔到囉!! 打比志雄... 叫佢開嚟睇吓得唔得意先.... 佢話係d Bububu嘅video嚟嘅, 不過好短家咋!! 打比媽咪問吓先, 原來佢唔知yahoo根本sent唔到d咁大嘅file, 試咗好耐... 終於放棄咗, 叫我星期四.... 自己帶手指入去過番d video啦!!


雖然志雄話收到嘅video好短啫, 但係冇得睇嘅我.... 真係..... 好想睇呀~~


晏咗d.... 媽咪打比我, 叫我同小春傾吓計, 我例牌第一句都係 " bb呀~~ 有冇掛住媽咪呀??" 跟住就聽到佢Wakaka~~ 咁向到笑喇!! 咩事呀咩事呀~~ 點解佢笑得咁開心嘅?? 媽咪話佢聞自己隻臭腳喎!! 一聞就勁笑勁笑啦!! 吓~~ 乜佢對腳仔掂到鼻鼻啦咩?? 我上個禮拜試都未得嗰喎!! 唉~~ 真係好想睇呀!!


番到屋企, 終於都睇到啦!! 好得意呀~~ 都不特止..... 媽咪重send咗新相過嚟添!!


 


大家睇吓佢呢個笑容得意到.....


 


科豆眼小姐~~ 你係未望緊鏡頭家?!


沒有留言:

張貼留言