2011年3月7日 星期一

聽障兒特訓 家居變教室

【經濟日報專訊】「又話每1,000個才有一個,為何偏偏是我?」灝霖患深度聽障,飛機在頭頂飛過也聽不見,但他考上名校,成績不比人差,有些科目更考到第一名。


我發現.... 做咗媽媽之後.... 原本易喊嘅我.... 好似變得重更加感性, 哈哈~~ 每次睇到一d有關小朋友嘅嘢, 都好似變得身同感受咁, 行街見到小朋友走嚟走去, V嘩鬼叫, 亦冇再重啤佢哋, 可能係自己都會諗吓.... 遲d... 可能小春都係咁, 嘻嘻!! 每次見到d可憐嘅小朋友報導.... 我都會變咗個淚人....


今朝, 呢單可能並唔係咩慘得好厲害嘅事, 不過.... 已經足以令我向公司流曬馬尿囉!! 我覺得個媽媽好偉大呀!! 亦都覺得佢講得好好, 『付出多少,視乎想有甚麼結果』, 其實呢句嘢好似好簡單, 亦人人都明, 但真係要堅持, 其實.... 對我d咁懶嘅人嚟講.... 嘻嘻!!


重之..... "大家.... 加油呀!!" 亦希望每個小朋友都可以健健康康, 快快樂樂咁成長!!


沒有留言:

張貼留言