2011年3月7日 星期一

BuBuBu~~

我個囡真係越嚟越搞笑, 呢幾日學識bubu~~ 都冇人教佢, 唔知佢向邊到學番嚟家!! 哈哈~~ 志雄話嗰日帶佢去健康院打針, 佢無端端就開始bububu.... 重bu到佢成面都係添!! 哈哈~~


尋日終於見到佢真人表演啦!! 好好笑.... 我呢個咁貪玩嘅媽媽, 好唔容易先見佢學識一樣嘢, 又點會阻止佢哎!! 重同佢玩埋一份添.... 哈哈~~ 真係好好笑家!! 睇佢bu到有d發爛咋時, 我又bu d歌出嚟氹吓佢, 佢見我點解可以bu到唔同聲咁得意嘅, 就用個好無知嘅樣望住我, 跟住就笑喇!! 之後, 我每次bu佢, 佢重笑到kaka聲添!! 唉~~ 邊到嚟個小朋友咁得意家!! 係未我哋小春妹妹呀?! 哈哈哈~~ (學豬豬同肥波講嗰句嘢)


最最最~ 野笑嘅係.... 我99話.... BB女bu.... 即係會落雨喎 <== wakaka.... 笑到我呢~~


 


睇佢個樣野笑到~~ 所以今次我完全冇嬲佢玩到成下巴都係口水囉!!       


 


成隻大閘蟹咁呀.... 一個下午換咗3條口水肩囉!! 哈哈~~


沒有留言:

張貼留言