2011年3月24日 星期四

Reenex 果酸換膚

尋晚又去咗試做facial啦!! 今次係去Reenex試佢個果酸換膚, 一上到北京道一號嘅Reenex, 感覺係..... 嘩!! 洗唔洗呀~~ 一張大大嘅白色圓型Reception枱, 入面九廿幾個人, 唔知以為去咗太空總署, 哈哈~~


例牌入去坐低簽份form...... 有位小姐問你飲乜.... 我話水得啦.... 點知之後先見到..... 吓.... 有個牌...... 洗唔洗呀......            


 


再睇吓個view.... 順便又睇吓張枱啦吓....... 不過影嘅時侯d人都散咁d啦......


 


之後當然係有位皮膚好好嘅美容師, 帶你入房.... 了解你嘅皮膚狀況啦!! 嘩~~ 佢哋好有禮貌.... 解釋亦好詳盡呀..... 不過略膁真係詳盡咗d囉..... 搞到我好眼訓呀!! 嘻嘻~~


跟住就去咗另一間房做皮膚測試, 當然亦係講得好好好詳細啦!! 我好明... 真係好明... 不過就唔洗咁快開始sale我囉!! 結果.... 我6:45pm到.... 但要到7:55pm先入到房..... 可想言之..... 嘻嘻~~


見佢間嘢咁大.... 以為個試做一定好全面啦!! 點知佢話試做係唔包..... 所以個果酸療程.... 10分鐘都唔洗就做完喇.... 不過.... 個美容師真係好好人.... 佢問我得唔得閒.... 之後私人醒咗個mask比我做.... 係唔係私人醒我就唔知啦!! 不過佢咁講.... 我好gur囉!!


做完又再傾傾傾..... 結果.... 我走嘅時間係..... 8:58pm.....


至於.... 做得好唔好呢.... ok啦~~ 拮拮哋咁囉.... 但好在佢唔甩皮嘛, 又可以去吓d角質層, 再搽嘢都吸收d啦!! 不過..... 唔知我又會的起心肝搽幾多日呢?! 哈哈.... 我平時懶到咁.... 自己買嗰個package都成日唔得閒去啦!! 好在間唔中有d試做補養吓, 都好過冇哎!!


最後, 雖然我膁貴冇買..... 但佢就好好咁再三提我.... 一定要連做7日mask囉!!


沒有留言:

張貼留言