2011年3月22日 星期二

小春終於+奶啦~~

尋日小春返到姥姥屋企之後, 姥姥話佢又冇嘢喎, 又冇特別扭計, 不過... 就發現佢.... 食完奶之後.... 喊咗幾嘢.... 好似重想食咁.... 我哋就向到諗.... 唔通佢呢兩日咁忟憎, 係因為食唔飽, 不過係都真係一d都唔出奇啦!! 我哋小春由兩個幾月, 到e+都冇+過奶呀, 陰公!! 一路都係比佢食緊6安水5殼奶粉咋, 有時我都會比多半殼佢嘆吓嘅, 不過佢哋個個都話我哋肥, 而佢又冇特別扭計話唔夠食, 咁一路都冇+囉!!


之後7點幾嗰次奶, 姥姥話佢6安奶, 全部飲曬.... 哈哈~~ 5月再去健康院, 唔知到時會唔會超磅呢!! 哈哈~~~ 爸爸e+已經肥妹前肥妹後, 咁叫我哋bb啦!! 頭先佢重... 佢重.... 竟然叫我做肥妹媽添呀!! 太過份啦~~ 我唔制呀~~ 個名咁肉酸!!


 


姥姥好叻呀, 影到小春捉腳腳, 我特登整佢捉住腳, 都影唔到呀!!


 


呢張係正常版~~


 


哈哈~~ 睇吓呢張d腳指仔!! 真係好好笑呀~~


沒有留言:

張貼留言