2011年3月21日 星期一

小春大鬧慈雲山

今朝我番工前餵小春食奶, 一摸落個傻妹隻手, 嘩!! 點解凍到冰咁家!! 呢個老豆, 開冷氣都唔幫小春訓番個睡袋, 收埋對手嘅, 一陣會唔會凍病家!! 唉~~ 即刻幫佢探吓熱先, 好彩冇事!! 搞咗一輪.... 個傻妹懶訓到呢.... 重訓緊.... 連奶都唔係好願食呀!! 更係啦.... 尋晚我訓到懞懞鬆鬆.... 聽到佢老豆話佢痾咗pupu.... 搞到咁夜.... 更係兩父妹都訓到暈咗咁啦!! 不過.... 食完奶.... 掃唔到風..... 我又趕住出門口喇.... 冇辦法都要叫醒佢老豆.... 順便叫佢比小春訓番我哋張床, 希望佢可以暖番d啦!!


依依不捨咁番工, 點知.... 11點幾.... 爸爸就打嚟啦!! 話小春係咁拍醒佢..... 哈哈~~ 小春次次同佢訓.... 唔知點解.... 唔係拍醒佢.... 就係踢醒佢.... 哈哈~~ 大家要知志雄訓著, 係幾難叫得醒先得家!! 小春真係有佢一套.... 哈哈~~


中午.... 志雄又打嚟.... 原先佢諗住落街食嘢, 點知.... 小春又痾pupu啦!! 唯有同佢沖涼先啦!! 搞到爸爸連飯都冇得食.... 好笑~~ 到沖涼喇!! 哈哈~ 爸爸話自己除咗衫同佢洗頭, 點知.... 小春用d腳甲係咁介佢.... 哈哈~~ 佢話勁痛.... 直頭好似比介刀介咁.... 咁就鬧佢.... 叫佢唔好啦!! 點知小春啤一啤佢.... 扁咀..... 跟住勁喊囉!! 哈哈~~ 之後沖涼呢!! 小春係咁踢.... 踢到成房都濕曬, 佢老豆又鬧咗佢兩句, 佢又啤一啤.... 扁咀.... 勁喊囉!! 哈哈~ 我哋大小姐.... e+唔鬧得家啦!! 哈哈~~ 我上次只係話咗佢一句樣衰.... 佢已經喊啦!!


下午.... 志雄話終於有飯食.... 但係就話小春就唔知點解, 係咁扭計.... 99話佢個肚仔凍, 唔知係唔係肚痛.... 爸爸又幫小春探熱又冇事, 就用d baby oil幫佢捽吓肚仔!! 又幫佢貼暖沙包, 我話... 暖沙包唔好貼入面喎!! 要貼出面.... 如果唔係驚熱親bb就唔好啦!! 但係用盡辦法.... 佢依然係扭計!!


唉~~ 搞到我真係想即刻番屋企, 睇吓佢咩事, 抱吓佢呀!! 所以原先諗住今晚叫爸爸自己送佢番姥姥到, 改為.... 都係一齊送啦!! 咁我可以睇吓佢嘛!!


一出到旺角, 見到志雄.... 即刻叫佢比我揹番小春, 雖然佢終於訓咗, 但係.... 硬係覺得.... 重之..... 我要抱啦!! 小春小春.... 你究竟係唔舒服.... 打完針扭計.... 蝦爸爸..... 唔夠訓..... 定係點解咁忟憎呀!!


返到華富.... 小春終於醒咗.... 見到姥姥.... 佢笑囉!! 掛住姥姥哩~~ 跟住我同佢玩咗陣.... 佢係有少少忟, 但係又冇志雄講咁勁扭計喎!!


到夜晚同媽咪傾電話, 佢都話冇扭計呢~~ 唔通.... 佢真係蝦爸爸!!


 


今朝掃風照                                           


沒有留言:

張貼留言