2011年3月24日 星期四

母女關係....

一個星期.... 重有幾日.... 小春會向姥姥屋企..... 好多人會問我..... 你捨得咩..... 唔捨得..... 咁又可以點呢?? 請工人?? 屋企冇地方訓多個人喎.... 請鐘點?? 始終唔係咁方便囉..... 但係見唔到個囡嘅日子..... 我總會向到諗...... 唔知今個星期.... 佢又學識咗d咩呢?? 我又錯過咗d咩呢?? 唉....... 好彩我媽咪好知我掛住個囡..... 又好叻咁學識send email...... 有佢每日send小春d相比我解吓"相思之苦"..... 又比電話小春聽..... 等我可以聽吓佢把聲...... 但係..... 眼見小春可愛嘅相片..... 由心而發嘅笑容...... 我..... 不禁會有d妒忌..... 點解..... 可以回應呢個可愛笑面嘅人唔係我..... 我開始有d明白..... 我細個時成日話自己錫姥姥多過媽咪...... 當時媽咪究竟係咩心情呢...... 如果有一日.... 小春同我咁講..... 我諗..... 我會好唔開心囉..... 但我亦慶幸..... 我有一個健康明理嘅媽咪..... 比小春去鍚佢..... 而呢個姥姥亦都會盡心盡力..... 不求回報咁去鍚番我小春..... 好過有d小朋友..... 佢哋鍚嘅人..... 只會係一d357年就會離開嘅姐姐姨姨.....


我唔知道....母女關係需唔需要特別經營..... 我亦都唔覺我同媽咪之間經營咗d乜.... 可能就係睇到佢好辛苦咁揍大我哋..... 不經不覺..... 關係就自然建立咗掛..... 雖然從小都係比媽咪打打鬧鬧..... 但係個心.... 真係一d都冇嬲過佢..... 到姥姥死咗..... 媽咪老咗..... 火又收咗..... 我又大咗..... 越嚟越覺得..... 我媽咪真係好好...... 好好......


唔知我同小春嘅關係會係點呢?? 佢會唔會鍚媽咪呢?? 總覺得..... 呢d嘢.... 冇得逼.... 亦都冇得培養..... 只有不停存出..... 但係一個人..... 無論係唔係小朋友.... 佢接唔接受..... 都唔係必言嘅..... 可能要講緣份..... 亦可能..... 要睇佢天生.... 重唔重親情啦.... 就好似同一家庭長大嘅小朋友..... 都會有唔同性格啦.... 所以..... 只有盡量培養佢嘅品德..... 咁就算衰..... 都希望唔好太衰囉!!


 


我可愛嘅囡囡小春........     

          


 


*P.S. 小春你要記住..... 無論你鍚唔鍚媽咪..... 媽咪都會全心全意咁鍚你.....


沒有留言:

張貼留言