2008年11月29日 星期六

撞車!! 嚇死我啦!!

今日諗住放工去探老爺, 所以老公嚟接我!! 點知架巴士鬼死咁多人, 我哋又冇位坐, 所以我就企咗向下層嘅電視機位下面, 而老公就企向我對面, d人落吓落吓車, 我哋始終都冇坐低, 就向架車轉入馬頭圍道嘅時候, 老公突然極速咁捉住我隔離近門口嗰條柱, 跟住架車就boom一聲, 再勁chok咗嘢, 咁我老公就成個飛埋我到喇!! (好彩我後面有個軟毯咋!!) 我嗰一刻都未識驚, 剩係攬住佢, 問佢有冇事, 有冇整親!! 佢話冇嘢冇嘢, 又問番我有冇事, 嘻嘻!! 我成個身比佢包住咗, 又點會有事喎!! 呢個時侯, 我先見到其他坐向到嘅人, 有d都飛埋出嚟, 好彩大家都捉得住!! 當志雄放開我嗰陣, 我擰轉身望下個車頭先識驚, 嘩!! 個心跳得好厲害, 直頭好似想跳出嚟咁!!


之後, 好多人向到噪, 話要司機比佢哋落車, 志雄就發現自己撞親隻腳, 我叫佢休息一陣等差人嚟, 睇吓洗唔洗去醫院check吓啦, 佢就疑神疑鬼, 始終都分唔清自己究竟係普通撞親定整傷根骨, 咁既然係咁就更係繼續停警察嚟先算啦!! 襯呢個時侯我就問佢喇, 究竟頭先佢係諗住保護我, 定係自己諗住捉實條柱咋!! 哈哈!! 咁佢就話原來佢係睇住架車轉彎, 知道佢實唔夠過o家啦!! 但係前面架介款車, 咁大架停咗向前面, 照計司機知唔夠過實會急殺, 佢諗住我實企唔隱, 就捉住我隔離條柱, 怕我跌向門嗰邊, 但估唔到個司機繼續比油, 直至撞埋架介款車先停, 咁佢未成個人跌落我到囉!! 嘻嘻!! 算佢冇講大話啦, 冇明明唔係又講到好似自己好英勇咁, 哈哈!! 雖然證明唔到我老公向危急關頭, 會顧咗我先理自己咁偉大, 咁愛我!! 但係起碼佢出發點都係諗住保護我, 我都好開心!! 亦唔需要有其他嘅事實證明喇!! 今次已經足夠嚇到我鼻哥窿都冇曬肉喇!!


好彩到最後, 我老公都只係撞親吓啫!! 真係謝天謝地囉!! 嘻嘻!!!


3 則留言:

  1. 嘩..個司機係唔係傻架..明知唔夠過都比油..佢當自己007,架車識飛呀..
    好心D司機就小心D啦..唔係話佢地辛苦就可以唔理其他人既安全架...

    回覆刪除
  2. 聽個司機講嘢, 同埋佢個樣, 都7吓7吓咁, 唉!! 都唔知巴士公司幾時開始, 好似麥記咁, 請埋d低能嘅!! 即係唔係歧視呀!! 我絕對冇咁嘅意思, 只係人命關天, 真係唔好搵我哋d命博哎嘛!!

    回覆刪除
  3. 最緊要人無事.
    [版主回覆12/15/2008 18:20:00]咁就係呀!!

    回覆刪除