2008年11月23日 星期日

有意外驚喜喎~~

尋日係媽咪嘅新曆生日, 我本來一心諗住同佢去稻香食$48大閘蟹嘅, 點知臨時先知, 原來稻香已經冇做呢個promo啦!! 突然間企曬向到, 食咩好呢?? 霖霖佢哋就話想去BBQ囉!! 但係因為屋企星期5嗰日整完電線, 成屋亂七八糟, 媽咪更係唔肯啦!! 佢話費事BBQ完番嚟, 佢又要做一大餐喎!! 嘻嘻!! 咁唯有再諗啦!


入媽咪屋企之前, 志雄話要帶我落黃大仙食車仔麵, 佢講到間車仔麵有幾好幾好食, 嘻嘻!! 又等我試過堅定癲先!! 點知一落到去, 嘩!! 竟然要排隊囉!! 有冇咁誇呀!! 點完餸, 志雄好嬉皮咁幫我碗車仔麵調味, 又話驚我辣得滯, 又呢樣又嗰樣... 哈哈!! 佢重笑淫淫咁, 好似好期待我食完第一啖就會讚佢叻仔咁!! 嘻嘻~~ 真係諗起都想笑佢呀!! 到我真係開始食喇... 一啖入口... 嘩~~ 係佢啦!! 起碼有20年冇食過呢個味嘅車仔麵呀!! 好味呀!! 真係冇介紹錯, 同我哋e+成日話好食, 但係剩係食到沙嗲味嘅車仔麵, 真係唔同!! 簡直係冇得比呀!! 死喇~~ 好似有少少上咗癮添!!


食完麵, 我哋就攬住個肚入華富村喇!! 番到屋企, 嘩!! 真係幾亂喎!! 我哋幫媽咪手拾吓嘢, 我又上網搵吓重有邊到有大閘蟹食, ee... 又真係比我搵到喎!! 哈哈!! 重要Open Rice有人讚添!! 嗱嗱聲就打去東園book位啦!!


上到東園, 見到原來佢都好多特價餐嗰喎! 結果我哋就點咗大閘蟹啦, 片皮鴨啦, 口水雞啦, xxxx煲啦, 糯米飯啦, 點知當大家食完d蟹雞鴨之後, 已經飽到不得之了啦, 食埋個糯米飯, 唔得啦!! 唔可以再食啦!! 結果嗰個唔知xxxx煲, 都要除消先得! 哎!! 又估唔到, 個部長唔單止冇西面, 重真係肯幫我哋除消添!! 重好好咁送埋糖水比我哋食!! 我哋同媽咪都話, 真係估佢哋唔到呀!! 服務又好, d嘢食又好味!! 真係要讚吓先得!!


 


沒有留言:

張貼留言