2008年11月5日 星期三

你都唔好話唔信!!

由於我公司係做鑽飾生意, 而鑽飾又屬於非必需品, 所以你話今日金融海兆, 原完冇影響就更係冇可能啦!! 尋日, 公司已經決定全體員工, 由11月至出年3月, 每人每月放3日冇薪假, 有d人話咁未即係變相減人工?! 但係我又覺得咁樣, 已經係最細殺傷力嘅一個方案啦喎! 如果裁員未重衰, 如果話減人工, 到佢經濟好番少少, 話加薪都未必可以加番e+咁啦! 重有MPF呢, 雙糧呢?! 條數都唔好話唔com計!! 唉!! 志雄份工都因為咁冇做啦!! 我又每月少3日人工, 重要未過試用期, 你都唔好話唔驚!!


下午, 無無聊聊咁上yahoo星相睇吓嘢, 諗起上次睇過個紫微斗數嘅每周運程, 好似好準嗰喎!! 入去睇吓先, 嘩!! 準到呢!! 佢話志雄今個禮拜會好悠閒, 哈哈!! 睇到我都忍唔住笑! 話我唔知發生咩事, 跟住親人同友人可以幫我分擔!! 唉!! 減咗人工, 家用可能要比少d啦! 所以更係我最好嘅媽咪, 可以幫到我啦!! 事關我媽咪不嬲都好體貼, 每次我做野辛苦, 佢都會叫我唔好做, 有時重會話幫我補番比公司, 即刻走添!! 或者每次我轉工, 佢又唔洗我比家用! 不過, 今次應該點同佢講呢!!


點知... 媽咪尋晚自動打比我吹水, 我就原原本本咁講比佢講啦!! 當然佢如我所料冇問題啦!! 同媽咪講完之後, 成身好似輕鬆曬咁!! 下一步就係諗吓, 究竟d假期點放好呢?! 要抽日番去見吓媽咪先得, 真係好掛住佢呀!!


 


沒有留言:

張貼留言