2008年11月1日 星期六

市道咁差, 都企硬??

一早就打算今晚番嚟媽咪屋企訓, 事關聽日Fanny結婚要做姐妹, 好早就要到偉雄屋企集合!! 不過就係諗幾點先番去好呢?! 出唔出去行吓好呢?! 幾知呢個時候LinLin就打嚟喇, 話佢同Kobe諗住去睇藏愛喎!! 當然樂於奉陪啦!! 嘻嘻~~


不過經我哋MimiMormor換衫後, 又尤其我要拾埋聽日要用d嘢呢!! 結果出到去都成4點幾喇!! 點知原來今日係婚紗展, 好多舖頭都唔開, 我哋又諗住等埋沙律先入藏愛, 所以就跟派傳單姐姐落咗一間新開嘅舖頭, 嘩!! 佢哋個價錢真係勁抵, 呢衫呢... 其實我覺得都唔差, 比起金都... 比起好多細舖... 其實真係幾好!! 佢重要比佢哋試咗成十幾件衫都唔收錢, 冇乍型喎!! 不過沙律一嚟到, 就打眼式叫我哋走啦! 佢話d衫好cheap喎!!


去到藏愛, 嘩!! 更係靚啦!! 價錢咁靚!! 但係你又唔好話, 人哋真係件件都光鮮好多, 選擇又多... 重話比咗訂之後, 可以隨時去試衫都得!! 呢個服務又真係幾吸引嘅!! 經我哋你一言我一語BiliBala之後, 佢哋重比Kobe唔洗比試咗兩件勁靚嘅添!! 不過話曬今次都係藏愛主動打電話比佢哋, 叫佢哋落去睇多次, 價錢又話可以更優惠, 更係要聽吓有咩咁優惠先啦!! 點知... 嗰兩條友竟然話唔知情, 話得事個主管又唔向到, 結果係咁易平咗d upgrade價錢比我哋, 更係啋佢都傻啦!! 等下之佢哋再打嚟先算啦!! 沙律都講得岩嘅, 佢實打嚟嘅!! e+咁嘅市道, LinLin佢哋又出年先結婚, 唔洗咁急啦!! 到時真係分分佢急過我哋啦!!


之後, 我哋去咗明洞食完嘢, 再去女人街行咗陣!! 重點係... 我費事帶多對鞋番媽咪到, 所以著住對高跟鞋行咗成日, 對腳有d痛添... 咁聽日點算呀?!


沒有留言:

張貼留言