2008年12月19日 星期五

愛入面.... 真係有包容!!!

尋日, 重上網睇緊豪哭3次嘅賤人1號搞乜鬼, 突然立到yahoo娛樂竟然話佢哋排期註冊.... 吓!!! 唔撚係吓話, 有冇快得咁緊要呀, 突然咗d喎師兄!!!


即係打比沙律, 講呢個號外比佢聽, 跟住就上fb啦!! 點知原來好多人已經向到談論緊呢個話題!! 我都唔執輸, 嗱嗱聲開番個topic先..."影衰曬我哋d女人呀!! 死蠢~ 你要死唔比你死咩!!" 冇幾耐之嘛, 即刻大把人留言!! 哈哈!! 嗰一刻真係有d激動~~ 真係覺得周低b好冇用囉!!!


到咗今朝番黎公司, 又睇吓報紙, 睇到d人對佢哋嘅評語, 大部份都係一面倒!! 但亦有少部份人好理智咁話, 佢哋只不過係明星啫, 其實好多人都係咁家啦!! 係喎~~ 又真係係喎~~~ 只不過係打個車輪, 認唔認錯, 分唔分手啫!! 係! 佢哋係快咗d!! 但係一早都知周低b會原諒佢家啦!!


再倒番轉頭講哎!! 其實e+d男人真係天真呀!! 打個車輪啫吓嘛~~ 超~~ 洗唔洗講到又孔雀開屏, 又散發中年男人味咁呀!! 挑~~ e+d女仔, 搵條脷嚟交吓朋友, 好平常家咋!! 有時飲多兩杯, 就會想搵個人錫吓咁囉!! 我自己都試過喎!! 睇吓你點睇家啫~~ 我就覺得同錫下我隻傻豹公仔冇分別喇!! 都係突然mood到, 錫吓隻玩偶咁解囉!! 分別只在於阿豹豹冇脷啫!! 哈哈哈~~~


唔該你哋d男人, 唔好覺得自己好威啦!! e+個世界唔同咗家啦!! 其實... 家家有求啫....錫吓好平常家咋喎..... 可能你哋嘅諗法係咸濕成功, 覺得自己好醒!! 但係向我哋嘅眼中, 你哋只係我哋悶悶哋攞嚟測試吓電力嘅玩偶咋!! 唔代表可以進一步囉!! 等你哋重傻到成晚寃住, 以為有得分.... 冇呀冇呀!! 過主啦!! 正低能~~ 我記得有一個上咗年紀, 自以為自己浦咗幾廿年, 懶巴閉嘅中坑同過我講!! 話我好彩有阿邊個睇實你咋, 如果唔係..... 你sit底咗9年啦!! 哈哈哈~~ 我覺得嗰條友真係好無聊囉!! 我d嘢到你管咩?? 你未又係嗰d低能兒.... 哈哈~~ 你低能啫.... 唔好當我哋d女真係傻先得家!!!


 


*P.S. e+結咗婚更係冇再係咁啦!!


 


所以都唔話得周小姐係低b嘅, 其實不論男女, 當我哋真係夠愛一個人嘅時候, 唔洗學.... 就自自然然識得包容, 識得諒解, 識得寬恕...... 呢d係我向我老公身上學嘅!! 雖然我未做得好好, 不過我會繼續努力家!!!


沒有留言:

張貼留言