2008年11月15日 星期六

放假忙過番工!!

尋日放假, 嘩!! 比番工重忙囉!! 事關一早就出咗去同Bonnie食lunch, 又由於未買生日禮物過佢, 所以要早d出門口, 諗極都諗唔到晨早流流11點, 買咩好呢?? 又趕住約咗佢12點喎!! 結果 ~~ 學Eric買張老行家禮劵, 行就行咗d, 不過好過冇啦!! 一次一定用心選購, 希望佢唔好介意啦!!


食完飯, 我哋依然雞啄唔斷, 係咁傾傾傾到公司樓下, 撞到大象、Alice同另外嗰個好熟, 但係唔記得叫咩名!! 嘻嘻!! 當我一擰轉頭走, Bonnie就打比我喇, 心諗有冇咁痴纏呀!! 點知佢話佢一入lift就見到Pauline出嚟, 佢可能向我後面, 我就話 "吓! 我冇擰轉望呀!! 唔知係未向後面呀!! 嘩!! 咁快閃先得啦!!" 其實我就當然唔係唔想見到Pauline啦!! 只不過係一場落到嚟, 都唔搵佢就唔係咁好意思囉!! 但係, 一來我又唔得閒啦, 二來我都食完嘢啦!! 搵人做咩喎, 都係快閃好d!!


之後, 我就去咗銅鑼灣整我個Galadi喇!! 哈哈!! 又係試做o家, 唔洗錢!! 已經第4次啦, 真係一次比一次少, 我就嚟真係冇曬Galadi毛啦!! 今次, 個治療師都話我少Galadi毛, 轉sale我對腳啦!! 照咁睇, 我最多做多一次, 如果效果重未理想的話, 就唯有洗500蚊做次彩光啦!! 哈哈!! 出年夏天就唔洗咁煩啦!! Yeah~~


再次後, 我就番咗華富村, 本來媽咪話想同我去房屋處搞退名嘅, 不過我返到去, 佢又話今日辦事處嗰個人休息喎!! 乜得一個人負責o家咋咩?! 算啦!! 反正返到嚟, 坐吓同媽咪吹吓水未重過癮!!


5點啦~~ 約咗沙律5點, 但係我5點先離開屋企, 哈哈!! 不過原來佢都未ok, 我出到家樂重要等佢一陣間, 真係比佢激死!! 佢話叫我陪佢睇樓, 點知出到去, 原來佢只係入去d地產鋪問兩句, 叫人準備d資料, 佢諗住星期一等Matthew放假先睇喎!! 吓! 咁咁早叫我出嚟做咩呀?! 結果, 兩條友on99向旺角流!! 打比Fiona, 佢又番咗阿媽到食飯, 兩條友又唔想去cafe飲嘢, 都唔知搞咩好!! 最憎萬無目的咁流o家喇!!! 最大獲就係, 沙律突然話我知, Ricky生日喎!! 點解次次d人生日都生得咁突然嘅呢!! 哈哈!!


最後, 我哋選擇番咗我屋企睇電視, 佢就一路問我屋企有咩食, 有豬肉絲啦, 薑糖啦!! 佢又唔岩食, 結果比佢睇中咗我哋碌日本甜甜燒粟米, 雖然我知志雄都好想食, 但係擺咗咁耐啦, 下個月都到期喇, 沙律話曬過門都係客, 未比佢食囉!! 點知佢食咗一半, 竟然話食唔落喎!! 唉! 真係激死!! 咁唯有我食埋去啦!! 不過話事話, 冇我想像中咁好味啫, 都係向日本食新鮮熱辣嘅正好多!! 我都係咁同志雄講, 等佢唔好咁失望啦!!


既然番得我屋企, 更係想追吓電視劇啦!! 睇完一套又一套, Emily打嚟已經10點幾啦, 我同沙律就即刻嗱嗱聲, 拾嘢走啦!! 10點幾, 佢哋都應該開咗餐好耐啦!! 所以我就帶沙律去咗食慈云山地道嘅車仔麵, 嘻嘻!! 勁好食!! 沙律都一路食一路讚, 重話下次要帶Matthew嚟試吓添!!


終於都到壓軸節目喇, 就係去百利同Ricky慶祝生日喇!! 志雄都趕得切嚟食蛋糕, 之後我哋坐多咗陣都走啦, 事關我同志雄都好攰啦!!


沒有留言:

張貼留言