2008年11月16日 星期日

我老公唔見咗~~

星期6, 沙律一訓醒就打比我, 講我聽星期5晚我走咗之後發生咩事! 兩條eightlady係咁傾咗成幾粒鐘, 哈哈!! 之後就研究吓出唔出去食飯, 歐古又嚟咗香港, 夜晚又可能出去飲嘢!! 大家為咗出唔出, 傾到有d頭痕!! 結論就係... 出去食完飯先算啦!!


之後, 我就去咗探62喇!! 番到嚟99問我, 向唔向屋企食, 我重話唔向添!! 點知... 沙律就打嚟話冇飯局! 吓~~ 冇飯局!!! 少呵喎!!! 不過佢就話夜d出去飲嘢, 咁飲嘢之前我哋食d嘢未得囉!! ok!! 重好!! 可以睇埋萬千星輝頒獎典禮先出去, 嘻嘻!!


10點幾, 志雄打比我話等緊車番嚟屋企, 我就同佢講我要出去啦!! 佢話佢好攰, 叫我早d番, 又話太夜就唔等我喎!! 我有得去玩, 更係咩都話冇問題啦!! 點知傾傾吓, 佢有電話入, 話阿程叫佢出去飲嘢喎! 咁佢又見我都出街, 未應承咗囉!! 重要大家都係尖沙咀, 番屋企可以join埋添!! 點知頒獎典禮一做完, 沙律又打嚟話唔去啦喎!! 吓!! 唔係吓化, 咁我點呀!! 我話比志雄聽, 佢都即刻話, 吓!! 咁點呀! 咁佢重出唔出去好呀!! 哈哈!! 咁我就叫佢照出去啦, 反正佢咁少同d fd出去!!


之後, 沙律d電話就係咁打嚟, 一時又話都係出啦, 一時又話都係唔出啦! 屌!! 玩麼!!! 再打嚟話最後決定唔出喇!! 我即刻開咗個fb, 改番個靚名啦!! 出出出, 唔出, 出, 唔出, 出出, 結果都係唔出~~ 唉!! 試吓打比Heidi, 睇吓佢有冇局先!! 點知, 佢同阿米兩個飲緊悶酒, 唉! 算啦!! 開套籃球火大結局嚟睇吓先!! 諗起之前志雄同我講, 話訓先唔等我, 唉!! 家吓係我唔等你至真呀!! 嘻嘻!!


點知, 沙律又打嚟啦, 又話出啦!! 唉! 我問佢... 係未o家!! 屌!! 佢今次實牙實齒話係, 話珍珍好想出喎!! 好啦... 出啦!! 原本都諗住搭巴士, 但係落到街, 黑麻麻想嚇死我咩!! 嗱嗱聲打比Heidi陪我等的士! 出到去, 一飲就飲到3點!! 打比志雄, 佢叫我過去, 咁我哋就買單啦!! 向呢個時候, 志雄又打嚟問我去到邊, 佢話佢唔掂啦喎! 話落定樓等我!! 我更係叫佢唔好住啦!! 我邊有咁快過到去呀, 叫佢等多我一陣啦! 咁我就收咗佢線喇!!


差唔多過到去, 打比佢已經開始唔通, 唉!! 唔通真係話掛就掛!! 我更係連環call爆佢啦! 都係冇人聽!! 重要比人撩, 問我咁夜一個人向尖沙咀悶唔悶喎!! 真係想屌9佢呀!! 不過得我一個, 更係冇啦!! 哈哈!! 繼續奪命搖鈴都係冇人聽, 我唯有入去搵佢啦!! 不過要向一間嘈喧巴閉, 重有d人企曬起身嘅Bar, 去搵一個訓死咗嘅人, 又談何容易呢!! 重要新AT我又未落過, 上去轉咗個圈, 又唔知人哋嗰到有冇房, 如果有... 我都係唔會搵到o家啦!! 落番街keep住喪call, call埋阿程, 點知條死仔重熄埋電話!! 係未想監生激死我呀!! 


呢個時侯突然諗起, 頭先我收佢線, 佢好似重有嘢想同我講嗰喎, 佢會唔會係話佢番去先呢?! 唉!! 咁點算呀!! 打比沙律問吓佢意見先!! 沙律叫我番屋企先, 又話尖沙咀咁雜, 一個女仔好危險, 唉!! 結果我都係唔多份氣, 入去搵多一次先得!!唉!! 都係冇!! 咁我唯有番屋企啦!! 心諗~~ 佢會唔會真係番咗去呢?! 諗吓如果番到去唔見佢, 咁點算呢?! 或者佢已經向屋企訓緊覺呢?! 佢會唔會今晚唔番嚟訓o家?! 究竟死咗去邊呀?!


就向我架的士已經上到鳳德, 轉多兩個彎就番到屋企嘅時侯, 佢終於打嚟啦!! 一聽電話, 我又點會放過佢哎!! 係咁屌係咁屌!! 但係個問題係, 佢醉到咁又點會理我咁多哎!! 求其應我兩聲話番嚟就收咗線啦!!


同佢一齊十幾年, 佢同我去街一定會送我番屋企! 我住華富村時, 我自己去夜街, 佢都會等我電話, 傾住電話送我番屋企! 上佢屋企食飯, 佢都會向車站等埋我先一齊番屋企! e+一齊住, 我每次去街佢都會落街接我! 咁多年嚟... 冇送冇接冇講住電話嘅情況, 我諗真係冇幾次! 重可能係因為嗰晚有人送我番屋企添!! 但係今晚... 我竟然一個人, 冇人送, 冇人傾電話咁番屋企呀!! 夜麻麻~~ 嚇死我啦!!


等緊佢番嚟嗰陣, 真係好嬲呀!! 諗吓一陣佢番嚟點樣疲佢, 但係一見到佢番嚟個死樣, 個心就忍唔住笑喇!! 再見佢咁辛苦都重撩豹豹玩, 你估真係好fd咩, 我諗佢都係想氹我啫! 結果求其哼佢幾聲, 咋兩句型就算啦!! 心諗... 話咩人哎!! 自己好好咩! 佢平時都冇鬧我啦!! 唉~~ 算啦!!!


沒有留言:

張貼留言