2008年11月26日 星期三

笑一笑~~ 世界更美妙!!

尋日, 全日都好攰!! 最大問題係唔夠訓啦!! 亦可能係唔知點解, 經常性飲完酒第二日都會有種莫名嘅失落!! (咁點解重死死要飲呢?! 解釋唔到... ) 總之, 尋日就不在狀態啦!!


話down down哋啫, 都照樣有同Heidi通電話, 照樣都有哈哈大笑, 但係一收線就即刻悶到發荒, 再諗起唔知志雄幾點先收工呢, 直頭有d想喺架巴士到大叫發洩吓!! (哈哈!! 咁更係冇啦!! 你估我真係傻o家咩!!)


本來一早落車嘅我, 突然接到豬豬嘅電話, 叫我去銀行幫佢過錢, 唯有向慈雲山中心先落車啦!! 搞掂曬d嘢, 向住歸途進發嘅時侯, 我望到一塊鏡, 見到自己個樣衰到呢! 殘啦, 寒背啦, 眼皮半合啦, 嘟曬咀啦, 重之就疲態盡露啦!! (即刻擰開, 自己都唔想再睇!) 我強制性咁拉扯自己嘅面部肌肉, 唧出一個大大嘅微笑!! 唔笑尤自呵, 一笑... 真係覺得精神d喎!! keep~~ 再廷直腰板, 好神奇地... 連腳步都好似輕快咗, 諗嘅嘢又即刻正面咗, 心情都好似好番好多!!


唔知係未, 一個人嘅心情, 真係可以影響運程嘅呢! 番到屋企, 見到波子佢哋番咗嚟食飯, 大家有傾有講咁, 志雄重8點幾就打番嚟話收工添!! 雖然佢唔係好多嘢講嗰d人, 但係有佢倍我睇電視, 就算佢係悶蛋王, 我都覺得好開心好滿足!! 嘻嘻!!


沒有留言:

張貼留言