2008年11月3日 星期一

世上只有媽媽好 ~~ MaMa I Love U!!!

尋日係Fanny結婚嘅大喜日子, 恭喜恭喜!!!


我呢... 就有份做姐妹, 話說向準備姐妹裙時, 原先我係諗住著條桃紅色嘅裙o家!! 不過搵唔到鞋襯... 大家知啦~~ 當你越想買一樣嘢時, 你就越買唔到o家嘛!! 最後我就去到金都, 想訂做一對Pink Pink鞋, 嗰個人話大概3-4日就ok!! 但係與此同時, 我又諗起之前借過條米色姐妹裙比Fion喎!! 問佢攞番未得囉!! 哈哈~~ 唔洗買!! 正!!


點知... 我成星期4先攞番條裙, 星期5晚先試上身, 唉! 唉!! 唉!!! 根本就拉唔曬條拉鏈!! 咁點算呀!!! 鞋又做唔切喇... 裙又唔岩著... 咁點算呀!!! 真係晴天pig pig呀~~ 知就知我做呢條姐妹裙時, 一度無啦啦暴廋, 但係都冇理由相差咁遠o家!! 志雄問我咁點呀?! 我就話條裙頭有條白邊, 咁唯有張條拉鏈拉到白邊嗰到就算, 扮嗰款係咁囉!! 再帶番條圍巾, 就神不知鬼不覺啦!! 唉!!


星期6下午, 我將呢單嘢話咗比媽咪聽, 叫佢幫我搵吓屋企有冇米色圍巾, 點知佢話佢出咗街, 夜晚重去打嗰d幾毫子上落嘅麻雀仔添!! 不過都應承幫我搵!! 再唔得就向Antie屋企搵條比我喎, 咁我又唔知佢搵唔搵到, 更係叫Kobe帶定條比我先啦!!


之前都講咗啦, 嗰日我哋行到好攰咁番屋企, 點知... 到我訓媽咪都未番!! 真係有d猛猛哋呀!! 咁即係點啫1點喇... 我都等唔切佢啦!! 明知我番嚟都唔早d番嚟見吓我哎嘛! 唉!! 反正條裙夜晚先著, 再唔得用Kobe嗰條, 或者下午先死去買條啦!!


點知... 我訓到迷迷糊糊, 聽到媽咪問我 "你條裙點呀?? 睇吓! 點改呀?? 差幾多呀??" 我眼訓到剩係答咗句 " 盡改啦!!" 咁就冇理佢喇!! 到第2朝起身, 見到條裙燙好咗掛咗向到, 即刻攞嚟試吓先, 嘩!! 拉到啦! 拉到啦!! 雖然吸大啖氣都係有d緊, 但係正常狀態係岩岩好囉!! 哈哈~~ 媽咪好勁呀!! 唔洗我度身, 都改到咁fit! 佢重準備咗成4條圍巾比我選擇添!! 再望吓媽咪熟睡個樣, 唔知佢之前嗰晚整到幾點呢?! 都係唔好噪醒佢啦!!


下午, Fanny同偉雄註完冊, 上咗香港公園影相, 而我哋成班兄弟姐妹就襯呢個空檔位, 去食番個tea先, 向呢個時侯媽咪就打嚟啦!! 我睇到來電顯示已經好開心啦, 第一句就同媽咪講 "媽咪! 唔該曬你呀! 尋晚咁夜重幫我改裙!!" 媽咪好甜咁話 "你又知?!" 嘻嘻!! 更係知啦!! 佢重話... 原來嗰4條米色系列嘅圍巾, 全部都係我o家!! 哈哈!! 我自己都唔記得原本有咁多條添!! 好彩尋日冇一時衝動又再買咋!! 係都留番買第二隻色啦!!


所以你哋話哎!! 我哋成日乍媽咪型, 其實除咗媽咪又有邊個肯, 夜麻麻只係為咗你想靚而唔訓覺呢!! 我真係好感動, 亦好感激我呢個咁錫我嘅媽咪呀!!


 


沒有留言:

張貼留言