2008年5月6日 星期二

Lorraine恭喜曬呀!!!

今日同Lorraine MSN, 佢話比我知佢有咗!! 真係恭喜曬!! 不過佢話成日反胃, 都幾難頂! 希望佢唔好再因為咁唔食嘢啦!! 你唔食阿B都要食o家!!! 嘩! 今年都真係幾多人有喎!! Bessie又話就嚟生啦! 時間過得真係快呀!! 記得我哋四朵金花識嗰陣大家都未嫁, 唔夠幾年, 嫁曬都不特止, 重要你哋3個都有曬BB哎嘛!! 不過我係最後嫁嘅, 最遲生都唔出奇啫!! 嘻嘻!!!


唔知係唔係媽咪呢排成日吹我生仔, 所以特別覺呢?? 平時真係唔多覺咁多大肚婆嗰喎!! 不過大家唔洗問我幾時生喇!! 個個都咁問, 真係有d煩!! 我最最最快都下年先諗呢個問題o家啦!!! 多謝大家關心先~~~


不過都真係恭喜曬大家!! 你哋要努力呀! 新生命呢樣嘢, 真係好奇妙呀!!


沒有留言:

張貼留言