2008年5月6日 星期二

原本好開心! e+就.....

本來今年好開心o家!老公第一年幫我搞生日會,我識咗佢咁多年,佢當然有同我慶祝啦!但係主動同我搞生日會,真係第一次囉!嘻嘻!有時真係會默默慶幸,自己嫁咗比一個咁鍚我嘅老公!不過...


佢哋話搞BBQ,但係又話有d人唔食,又有d人唔飲,咁埋單條數點計呀!講嚟講去,我都唔係第一日識沙律,佢幫朋友搞時,幾貴佢都話冇問題,到我喇~~佢自己重要唔食唔飲添,佢就更係諗縮數啦!佢話喎"你哋兩公婆生日咁近, 咁人哋岩岩先洗完一次錢, 又去咁貴, 咁唔好囉! 不如BBQ嗰1000蚊就大家夾, 其他飲野就自己買自己啦!" 吓!! 咁都得!!!


跟住我同志雄講, 志雄好嬲囉! 佢話咁都得, 咁唔好計埋我哋岩岩結婚, 佢哋做咗人請~~ 好嬲囉! 不如唔好搞啦!! 佢問我介唔介意, 其實我就冇所謂, 反正都好多年冇大搞生日啦! 不過你一係唔好同我講哎嘛! 講咗我諗住有得玩, 突然間冇~我會好失望囉! 就係咁志雄就同沙律講唔搞啦! 點知沙律打嚟屌9我話你搞就搞, 唔搞就唔搞, 米撚癩9我, 跟住重cut埋我線添! 嘩! 我勁嬲囉!


之後, 臨放工沙律又msn我話, 咁不如搞卡拉OK啦! 最易搞! 個個都鍾意! 但係我唔想同佢講囉! 我又約咗Bonnie食飯, 咁就冇同佢講喇! 點知落到街佢又打嚟! 屌! 人哋都話唔想講啦! 點啫! 唔想講住呀!


沒有留言:

張貼留言