2008年5月12日 星期一

永別了~~~我們的番薯

今朝一早起身去厠所, 奶奶話志雄搵過我, 吓! 點解佢唔打我手提呢! 好少呵喎! 打番比佢, 原來番薯已經離開咗我哋啦! 係朝早7點幾嘅事! 唉! 好難接受呢個現實! 一個活生生, 調皮好動嘅人, 以後都唔會再出現向我哋面前, 冇咗! 係冇咗呀! 叫人點接受呀! 不過我冇喊到, 可能係已經有咗心理準備呱! 只係覺得真係好可惜囉!


下午, 同Kobe, 林林同媽咪去荃灣買介子, 係林林同Kobe嘅訂婚介子, 好笑! 本應應該係求婚介子, 但係e+一家大細去睇都不特止, 重要Kobe都去選埋一份! 結果選咗隻同我一樣款嘅, 都ok哎! 哈哈! 更係ok啦! 因為我都有嘛!!


夜晚我哋又一齊食飯, 重買埋個Mon.添! 番到屋企又夜啦! 點知沖完涼志雄又開兩罐啤酒嚟飲, 又食曬豬手咁! 結果又搞到咁夜都未訓!


1 則留言:

  1. 又開啤酒飲, 又食曬豬手咁! 估唔到志雄個衰仔咁很識嘆
    [版主回覆05/20/2008 00:30:00]哈哈! 我介紹佢食o家!! 我重識嘆啦!!

    回覆刪除