2008年5月11日 星期日

婚後第一個母親節

今日一早起身, 已經係12點幾啦! 諗住出廳同奶奶講去飲茶, 點知我都未講奶奶就話今日唔去喇, 太多人啦! 又貴! 下次先去啦! OK啦! 唔去就唔去啦! 其實我都好攰, 都想訓多陣, 入到房睇咗陣電視, 岩岩訓著林林就打嚟喇! 佢話媽咪發緊脾氣喎! 話我唔理佢, 又話我一個電話都冇! 唉! 咁我就叫佢聽啦! 點知佢一拎起電話就係咁鬧我, 又話我唔打比佢, 點知幾點食飯呀! 係未想好似上年咁, 臨時臨急叫佢飛的出嚟哎! 唉! 大佬! 8點先食飯, 唔洗咁早啫! 咁我唯有就話叫佢早d出嚟行吓啦!


約咗5點, 跟住佢又打嚟約5點半, 跟住又話6點, 唉! 唔好理啦! 出去先, 費事一陣遲到又比人屌! 咁我就嗱嗱聲出門口啦! 點知...落到斜路~唉! 又R柴, 一R就見暈喇! 嘩! 標曬泠汗! 又得我一個人喎! 幾驚暈咗冇人理呀! 我死死捉住前面嘅鐵欄, 驚死真係跌低咁! 到隻腳好d, 我就即刻走咗去個涼亭到坐, 嗰到有d小朋友向到玩, 就算我有咩事, 都應該有人知囉! 坐咗一陣好番d, 我就行喇! 志雄問我點解唔坐多陣, 我都唔知點解呀!


上到車, 媽咪打嚟! 我話完比佢聽, 佢不單止冇再疲我, 重即刻好關心咁問我有冇事啦! 又話下次我番去整d咩比我食啦! 呵呵! 都係媽咪好! 唉! 其實我都知佢嬲咩嘅, 話曬呢個係我婚後嘅第一年母親節, 又冇打比佢, 又冇花收, 佢更係好唔慣啦! 年年佢一訓醒就有花收o家啦嘛! 今年冇不特止, 重要打電都冇個, 唉! 鬼叫我尋日番咗大陸, 咁夜先番嚟咩! 所以未冇買花入去囉!


行咗一陣睇Mon. 跟住就上咗笑笑食飯! 買單嗰陣, 林林話佢比, 叫我跟住就唔好R佢啦! 哈哈! 佢都傻傻哋o家! 出成75,000蚊Bonus, 我點會唔R佢哎! 而佢又邊到走得出我嘅R功哎! 呵呵呵呵!!!! 不過睇在佢結婚, 我都會手下留情嘅! 放心啦!!!


沒有留言:

張貼留言