2008年5月8日 星期四

唉~~死別嘅滋味真係唔想試多次

今日中午約咗Pauline食飯, 嘩! 終於都等到呢日啦! 唔知契媽今年會送咩禮物比我呢?? 我哋約咗向Sogo Cafe食飯, 其實講真哎! 佢都算幾有心o家啦! 始終我都只係一個Small Potato, 重要已經離開咗安利, 但係佢都主動打嚟請我食飯慶祝, 都好多謝佢呀! 點知.... 佢今年冇買到禮物比我, 剩係買咗盒朱古力同埋封咗封利事比我咋! 唉! 講真...真係有d失望, 不過算啦! 人在人情在嘛, 我都明嘅! 其實都算係咁啦!


下午, 向公司接到志雄嘅電話, 話番薯吹雞~~話佢同嘉儀講自己唔得啦! 叫d朋友去睇吓佢! 聽完之後又點會唔心痛呢! 又坐唔安又唔知點咁! 志雄又話我聽日就生日喇~ 叫我一定唔好去! 唉! 咁點呀~~


打比媽咪問吓先! 佢都話更係唔好去啦! 況且之前都去睇過佢喇, e+唔洗去啦! 但係最後又話, 你自己睇交情啦! 如果係好朋友, 就算生日正日都會去o家啦! 聽完之後我都係決定去, 唔係因為咩交唔交情嘅問題, 而係除非我唔知o家啫, 我唔想第日會後悔囉!! 始終都識咗咁耐, 佢個人又咁好~


我同大頭同阿苑msn, 大家最後都決定去睇吓佢, 但係又未收得工點算呢! 左騰右騰唔知點好, 唯有幫佢念吓經啦! 但係結果都係忍唔住啦! 我同上司Angie講咗個情況, 就決定走先喇! 臨走我重特登問阿姐攞咗個利事封, 封咗廿蚊入去袋向褲袋! 


一路上, 得我一個人, 好驚呀! 又唔係好識路, 又擔心佢, 唉! 重之就好緊張啦! 去到見到志雄, 沙律, Matthew同Emily向到bebe & 等我, 跟住大頭阿苑都到喇! 我哋就一齊上去睇番薯喇! 一出電梯, 嘩! 好多人呀! 有佢嘅朋友同親人, 企企坐坐曬向lift口, 好多好耐冇見嘅人都見到, 唉! 你話佢人緣幾好呢! 唉! 入到去見到佢廋咗好多呀! 不過都好...見佢肯食嘢! 唉! 睇完出嚟, 我有少少忍唔住, 唉! 點解生命咁無常呢, 點解一個咁後生嘅人, 話唔掂就唔掂呢! 唉!


聽Matthew講, 佢前後交帶咗兩次d親友, 詳情就唔知啦! 不過佢就有叫住Matthew, 又望一望嘉儀, Matthew即刻get到, 就同佢講明o家啦! 大家都好錫嘉儀, 會幫忙o家啦! 會照顧佢o家啦! 唉! 始終佢哋結婚唔夠半年, 點會捨得個老婆仔哎!


坐到九點幾, 見佢d屋企人都開始去食飯, 咁我哋就都走喇! 臨走我就同嘉儀講聲, 叫佢要加油呀! 有咩就打比我哋啦! 佢話會搵沙律o家啦! 唉! 佢真係好堅強呀! 希望冇事啦!!


沒有留言:

張貼留言