2008年5月29日 星期四

老人痴呆症先兆

呢排覺得自己越嚟越冇記性, 成日講講吓嘢都唔記得自己講緊咩! d嘢講完又講, d fd成日話比我知, 講過啦! 你講過啦! 好似尋日咁沙律話約我今日睇林狗, 到到放工我同志雄講, 我聽日唔番屋企食飯呀! 但係我唔記得咗點解我要唔番呢? 我要去邊呢? 究竟我係約咗邊個呢? 係真係切切底底咁忘記!! 結果車程大概半個鐘後, 我先諗番起! 而且e+呢份工又唔似得以前咁又要計糧, 又要做report, 又要諗吓點同大陸d仆街用email對戰呢! e+呢份工, 一d腦都唔洗用, 日日就好似一個可以上網嘅看更咁! 雖則話好過癮, 但係個腦就生曬锈囉!


唉! 點算呀! 我又唔打麻雀, 又唔計數, 咁未好易有老人痴呆症!! 聽講e+呢個病重有年輕化添o家!! 真係令人擔心呀!!


1 則留言:

  1. 做野輕鬆D唔好咩...??幾好呀 !!!
     
    [版主回覆05/30/2008 14:08:00]唔係講唔好! 都話係唔洗用腦啦!!

    回覆刪除