2008年5月11日 星期日

第一次同Clarion同事去玩

尋日放工後, 同阿冰, Niki & Hedy番咗大陸! 一路上, 4條癲婆係咁笑, 係又笑唔係又笑! 搭火車時, 見到個小朋友食紙, 好核突又笑一餐! 最好笑係阿冰話佢阿媽試過, 洗咗佢諗住掉嗰條紙底褲, 當佢發現就問佢阿媽啦, 點知佢阿媽話, 橫掂都洗咗喇! 著多次啦! 笑到我哋傻住囉! 哈哈哈!


我哋首先上咗萬象城嗰邊食飯, 然後又搭番火車去番火車站, 睇吓去邊間嘢揼骨, 點知Hedy一接嗰d傳單, 大獲! 9呀幾個人一齊衝埋嚟sale, 哈哈! 好似fans攞簽名咁呀! 結果我哋選咗間叫嘉洋城嘅, 嘩! 個刷背真係好堅囉! 但係嗰腳底就麻麻啦! 中醫都唔錯! 佢話我條脊錐有d變型, 哎! 咁都算佢幾叻啦! 不嬲都S型o家啦! 鬼叫自己堅持唔到, 繼續寒背咩!


揼完骨, 原先我哋約咗珍珍佢哋食飯o家! 點知我哋為咗洗唔洗計加一同骨場嗰d人噪, 最後只係省番2蚊, 哈哈! 結果, 去到食飯嗰到, 珍珍佢哋已經食完啦! 哈哈!


食完飯, 番香港喇! Niki就番新界, 阿冰同Hedy就去銅鑼灣, 唉! 剩得我一個人番鑽石山~~ 唉! 我未試過自己一個人過關o家! 重要一個人搭車, 好驚! 重要我帶咗成條煙, 冇人磅住我添! 終於番到鑽石山啦! 嘩! 黑蚊蚊! 都唔知邊頭打邊頭! 唉! 打比老公問完, 叫佢向屋企樓下接我囉!


沒有留言:

張貼留言