2008年5月10日 星期六

又大一歲啦~~

尋日生日, 但係一早起身講嘅第一句嘢竟然係"仆街啦", 哈哈哈! 事關我起身已經係9:00am啦! 呢次遲硬到啦! 好快咁換好衫, 但係袋又未襯, 鞋又未襯咁, 是旦啦! 夜晚先算啦! 落到街~諗住搭的士, 點知又冇的士, 諗吓好唔好請半日假, 諗諗吓~尋日咁走咗, 今日又請假, 好似唔係咁好, 況且我又未過試用期, 唉! 橫掂都要扣錢, 更係番有so啦! 番工當遲到啫, 最多今個月未唔好再遲囉! 都係番!


打咗電話話晚d番之後, 成個人都行得慢咗! 哈哈! 輕輕鬆鬆番到公司, 開咗msn, 嘻嘻! 好多人同我講Happy Birthday呀! 勁高興囉!! 跟住就投入工作喇! 拎份嘢比Angie簽, 點知佢話我向海景餐廳到坐低, 問吓我尋日個朋友點啦! 我又問吓佢咁個Attendance Report點mark啦! 點知佢話半個鐘, 就當我冇早走, 當我冇打卡就算喎! 咁佢又問我今朝有冇睇醫生呀! 我話冇! 咁佢又問點解呀! 我就答佢因為我今日生日唔想去睇醫生, 哈哈! 佢話咁今次就都算啦! 兩日都當你冇打卡啦! 下次唔得o家啦! 唔好講比人知呀! okok! 我更係知啦! 嘻嘻! 好嘢! 唔洗扣錢啦!!!


Lunch ~ 原本阿冰話同我落去食蛋糕慶祝, 點知佢有客呀, 連食飯時間都冇埋, 結果Niki同Trisha同我落街買蛋糕, 諗住下午先再一齊食, 哈哈! 點知阿冰同Niki都唔得閒, 得番我同Trisha食, 唔緊要啦! 嘻嘻! 好好味呀!


放工第一時間就番屋企, 又要整指甲, 又要換鞋, 又要換袋咁, 志雄番到嚟重吹我出門口, 哈哈! 去到卡拉OK, Matthew已經到咗喇! 最奇怪嘅係, 佢竟然點歌唱囉! 哈哈! 唔單止呀! 尋晚d人重失曬常性, 連Emily, William, Mike都唱歌囉! 哈哈! 簡直係奇蹟呀! 結果玩到成4點幾先走, 番到屋企涼都冇沖就訓咗啦!



唉! 今日星期六重要番工! 真係慘! 攰到我咩咁! 唉! 都唔知幾多年冇番過星期六喇! 唉! 不過算啦! 呢到都幾好玩哎!! 今日重約咗阿冰, Niki同Hedy一齊番大陸揼骨添! 幾爽呀!!


 


沒有留言:

張貼留言