2011年2月23日 星期三

你估我好得閒呀??

大家睇到個標題, 唔好以為我發脾氣..... 其實.... 我係比人話嗰個!! 哈哈~~


岩岩打電話比媽咪, 問佢點解幾日都唔sent小春d相比我呀?! 點知就比佢話番我...... 你估我好得閒呀?! 哈哈~~ 係喎!! 我都唔記得咗, 佢尋日又要去睇覆診又剩咁, 真係唔好意思喇!! 但係.... 人哋真係好掛住小春嘛~~


嘻嘻~~ 不過我阿媽.... 又點會唔知哎!! 轉頭佢就打比我, 話send咗相叫我check啦!!


 


呢張就係比媽咪喻為食屎嘅照片.... 哈哈~ (只係話佢條頸未有力啫)


 


加油呀~~ 小春!!


 


呢張幾可愛~~ 我最鍾意呢張


 


其實我媽咪話我都係講吓啫!! 我知佢好鍚我嘅!!


而我呢更係鍚我囡囡之餘..... 又鍚我媽咪啦!!


 


P.S. 重有我老公 & 所有嘅家人添!!


1 則留言:

  1. 遊戲天堂 - ←點我進入~^^
    免費美女視訊 聊天 免費美女視訊 聊天

    回覆刪除