2011年2月17日 星期四

Huggies BB四圍走

尋日向fb睇睇吓, 見到Huggies e+搞緊個Huggies BB四圍走嘅活動, 就係sent d相上去, 最多人讚好嘅60位bb, 就可以將張相印向架巴士道, 做其中一個主角, 嘻嘻~~ 我更係想放小春嘅相啦!! 但係.... 我成日都係用iphone影bb, 大部份最可愛嘅相, 都向我部iphone到, 唉!! 像數唔夠哩~~


如果唔係..... 笑口世世系列    


同笑口常開版, 都會係我心水之作               


         


番到屋企, 搵吓各方好友幫小春影d相, 唔係合照就係唔望鏡頭呀, 木口木面呀咁, 咋咋咋~~ 所以.... 唯有睇吓星期五, 林林攞番新年影d相比我睇吓, 同埋星期六日睇吓影唔影到d靚相啦!! 嘻嘻~~


到時就要請大家幫忙, 係咁幫我讚讚讚啦!!


沒有留言:

張貼留言